Avatar billede angelfire Nybegynder
16. juni 2003 - 22:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ne555 amv

Nogen der ved hvor man kan finde nogle diagrammer hvor der er en beskrivelse om hvordan man får sat en ne555 til at virker som en "AMV" hvor den køre på 10Hz. Kan ikke finde noget på google, og er ikke vild til det der med at regne det ud. Så vis nogen af jer kender en side hvor der er komplet beskrivelse, med komponent liste og det hele...

pfh. tak
Avatar billede rosvall Nybegynder
16. juni 2003 - 22:31 #1
Hvis du har et brinck-katalog, står det bagi...
Avatar billede angelfire Nybegynder
16. juni 2003 - 22:33 #2
Det har jeg ikke... kan det fås online?!?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
16. juni 2003 - 22:37 #3
Avatar billede _et Praktikant
16. juni 2003 - 22:54 #4
http://homepages.westminster.org.uk/electronics/555.htm

Her er alt om 555 timeren, samt et lille program til udregning af Hz
Avatar billede angelfire Nybegynder
17. juni 2003 - 08:09 #5
Jeg takker... Der er bare en ting... det der program kan ikke downloades... men, tak...
Avatar billede _et Praktikant
17. juni 2003 - 17:34 #6
Nej det kan jeg da godt se, det var ærvligt, men der er da formlerne :-)