Avatar billede nomiz Nybegynder
04. december 2000 - 13:57 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

En lille sjov én..

Hvad er det som har 2, 3 og 4 ben? Jeg er lige blevet spurgt om gåden, og det irreterer mig grænseløst!! Hjælp!!!! Det skulle efter sigende stamme fra et meget gammelt skrift?
Avatar billede halnet Nybegynder
04. december 2000 - 14:01 #1
hyroglyffer... haha... ;o)

- Anders
Avatar billede lost Nybegynder
04. december 2000 - 14:05 #2
Du har vist glemt at læse det her:
http://www.eksperten.dk/info.phtml
Avatar billede blazer Nybegynder
04. december 2000 - 14:09 #3
nomiz>>>Du er da nok det største svin....

NEJ NEJ DET ER IKKE NOK AT DU SKAL GÅ OG IRRETERE DIG!! DET SKAL FANME GÅ UD OVER HELE VERDEN!! DEN SLAGS SKRIVER MAN BARE IKKE UDEN AT SKRIVE SVARET!! JEG BLIVER SINDSYG!!!!!!!!!!!!!

ARRGHHH!!! HVAD FANDEN ER DET?=?? JEG HAR HØRT DEN FØR!!!SKAL DRÆBE!!!!ARRGH!!!en agurk?
Avatar billede billeschou Nybegynder
04. december 2000 - 14:12 #4
det er et menneske... for nemt! Uddyber gerne svaret hvis det er nødvendigt :)
Avatar billede nomiz Nybegynder
04. december 2000 - 14:12 #5
Jeg har nemlig også hørt det før.... Hvad fanden er det ?? Det stammer fra græsk mytologi, siger gådestilleren..!!!

/vh
Simon
Avatar billede nomiz Nybegynder
04. december 2000 - 14:13 #6
Billeschou>> Uddyb..
Avatar billede billeschou Nybegynder
04. december 2000 - 14:13 #7
Gåden blev i sin tid stillet af Sphinx\'en så den må siges at have nogle år på bagen
Avatar billede blazer Nybegynder
04. december 2000 - 14:13 #8
ahh..fatter den nu.........fuck mand var ved at kvæle mit stangtennisbat!
Avatar billede billeschou Nybegynder
04. december 2000 - 14:14 #9
når mennesket er lille, kravler det rundt på alle 4. I den \"midterste trediedel\" går det rundt på 2 ben. Når mennesket er gammelt støtter det sig til en stok (det tredie ben)
Avatar billede nomiz Nybegynder
04. december 2000 - 14:15 #10
Jeg forstår stadig intet... ?
Avatar billede nomiz Nybegynder
04. december 2000 - 14:15 #11
Nååå, ok
Avatar billede nomiz Nybegynder
04. december 2000 - 14:16 #12
lost>> Dette er en fri debat...
Avatar billede billeschou Nybegynder
04. december 2000 - 14:17 #13
En anden gang skulle du måske stille spørgsmålet i den rigtige kategori: Gåder *G*
Avatar billede rfogh Nybegynder
04. december 2000 - 14:54 #14
Det er sgu altid sjovt at høre fra dig, bläzer!
Avatar billede krusell Nybegynder
04. december 2000 - 18:55 #15
Det stammer fra Ødipus historien.
Det er det spørgsmål Ødipus skal svare på for at dræbe/fjerne Sfinxen.
Og der så gør ham til konge, så han skal gifte sig med hans mor o.s.v.