Avatar billede clauspersson Nybegynder
16. juni 2003 - 16:00 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

ris/ros

Hej
skyd løs!
siden er ikke helt færdig men grunideen er der, det er med vilje at jeg lægger den ud til kritik inden at den er færdig, så jeg kan nå at rette evt. fejl og mangler inden den er helt færdig.
Avatar billede clauspersson Nybegynder
16. juni 2003 - 16:02 #1
Avatar billede kkd Nybegynder
16. juni 2003 - 16:03 #2
Hvilken side?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. juni 2003 - 16:11 #3
Hvad er formålet med splash screen'en? - den er da pæn - men efter min mening overflødig.

Forsiden: Jeg bliver mødt af nogle datoer med ansættelser og afsluttede uddannelser. Men hvad er det lige det hele drejer sig om? - Jeg savner en kort og præces beskrivelse af, hvad jeg kan forvente at finde på siderne.

Kontakt: Lidt tynd... måske en formular?

Rent grafisk er den usædvanlig flot. Jeg brugte dog lige lidt for lang til at at gennemskue hvad der er lodret scrollbar. Denne burde måske tydeliggøres lidt.
Avatar billede ttc Nybegynder
16. juni 2003 - 20:52 #4
hey clauspersson.

fed side kna godt lide den. jeg syntes og der mangler noget at kigge på når den er ved at loade siden.

der er en lille fejl på siden hvis du velger sporg english eller tysk, så portfolio men lille mod at den alle ander steder står med stort.

/thomas
Avatar billede exp Juniormester
16. juni 2003 - 20:59 #5
Hvorfor skal den loade mellem hver side? Kan du ikke bare sætte den til at loade hele molevitten første gang? Efter at have skiftet side 2 gange gad jeg ikke mere.
Avatar billede rrm Nybegynder
16. juni 2003 - 22:13 #6
Davs...

  Flot, men havde fik bare en grå med Opera uden micrimedia pluginget...

  En god er at fortælle den besøgende at siden bruger flash/micromedia, så han/hun bedre kan forstå hvorfor der ingenting sker...
Avatar billede ban_me Nybegynder
19. juni 2003 - 20:23 #7
flot og overskuelig side - men jeg ønsker dog en formular i kontakt
Avatar billede khalus Nybegynder
20. juni 2003 - 13:24 #8
den er flot, men hvis man sidder med 250 MgHertz, er den ikke så spændene!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. juni 2003 - 13:29 #9
khalus, ehm... processorhastighed har stort set ingen betydning... så det er noget vrøvl. :)
Avatar billede khalus Nybegynder
20. juni 2003 - 13:35 #10
det kan godt være, men jeg sidder også med 32 sd-ram, det dårligste grafikkort nogensinde, og harddisk på 3 gb. Ved godt det meste af det er ligemeget, men bare for at give dig en beskrivelse på min "comp".
Avatar billede martinus197329 Nybegynder
23. juni 2003 - 10:02 #11
Totalt flot. Jeg er misundelig i forhold til min egen lorte side.
Men hvis man har travlt og er på vej ud af døren og lige skal have noget hurtig info fra din side, så nakker man computeren med den fart det tager at se den. Og jeg sidder på en comp i lufthavnen med en forb. jeg ikke har set magen  til før.

Men det er kelt klart værd at vente på hvis man sidder og surfer stille og roligt.
Avatar billede clauspersson Nybegynder
23. juni 2003 - 10:17 #12
Mange tak for kritikken og kommentarene, alle kommentarer vil blive taget til efterretning :)
den er som sagt ikke helt færdig endnu