Avatar billede orangefisk Nybegynder
16. juni 2003 - 14:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilken udbyder skal jeg vælge?

Davs i kloge mennesker!
Jeg er i øjeblikket på udkig efter en internetforbindelse, men ejer ikke nogen fastnet telefonforbindelse.

Hvilke muligheder er der? Og hvilken udbyder er billigst?

Tak
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. juni 2003 - 14:06 #1
Tele2 (www.tele2.dk) kører jo med et kanont tilbud lige nu.
Avatar billede sj10 Nybegynder
16. juni 2003 - 14:11 #2
jakobclausen >> Skal man ikke også have en fastnetforbindelse der? - kan man overhovedet få adsl nogle stedet uden en fastnetforbindelse?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. juni 2003 - 14:14 #3
Nej, uanset hvad er du nødt til at have fastnet inden du får adsl
Avatar billede orangefisk Nybegynder
16. juni 2003 - 14:23 #4
Hmm - jamen er der så kun stofanet tilbage?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. juni 2003 - 14:26 #5
prøv at ringe til tele2, cybercity eller tdc, jeg kan bare ikke forstå hvis de kan oprette adsl uden fastnet!
Avatar billede bjornicle Nybegynder
16. juni 2003 - 14:28 #6
Man skal have en fastnet forbindelse, men ikke nodvendigvis et fastnet abonnement, dvs har man ledningerne i huset er det rigeligt, har selv tiscali uden af have et fastnet abonnement hos nogen.
Avatar billede orangefisk Nybegynder
16. juni 2003 - 14:33 #7
UUUUH! Lækkert - lige hvad jeg skulle vide Bjornicle - Tak!!