Avatar billede taco Nybegynder
16. juni 2003 - 11:43 Der er 14 kommentarer

Spillene stopper lige pludselig.

Når min dreng spiller et af sine to nyeste spil, ”Enter Matrix eller Hitman 2”, stopper spillet efter at han har leget med det i 5 til 10 minutter. Det springer ud på skrivebordet.

Hans maskine er relativ ny. Den er bygget op over et ECS K7S5A bundkort og en Atlon 1800+ Processor. Alt undtagen bundkort, processor og harddisk har været udskifter, jeg har lånt og afprøvet fra andre maskiner. Jeg har afprøvet spillene på både Windows XP og Windows 2000 på den samme harddisk. Intet af det nævnte software er stjålet. Alle forsøg er mislykkedes.

Begge spillene fungerer fint på min computer, der er bygget på over Intel hardware.
Avatar billede tbr-doa Nybegynder
16. juni 2003 - 11:45 #1
havde samme problem, hoppe ud af spil og pc låste når jeg spillede på net
det var min cpu amd 2100+
Avatar billede jr40 Nybegynder
16. juni 2003 - 11:49 #2
Først vil jeg update min windows version til den nyeste!
Klik under "Windows Update"

Og hvis det ikke dur, så reinstall windows, det burde hjælpe
Avatar billede muuu Nybegynder
16. juni 2003 - 12:12 #3
Det er dårlig programmering af de to spil!.
Det er sket ved alle jeg kender der har Hitman2!.

Så det er ikke andet for end at vente på en opdatering fra producenten.
Avatar billede tobias28 Praktikant
16. juni 2003 - 12:53 #4
netop....min hitman hopper hele tiden ud...godt man kan gemme hele tiden!
Avatar billede muuu Nybegynder
16. juni 2003 - 12:54 #5
Ja
Avatar billede 0z19 Nybegynder
18. juni 2003 - 14:35 #6
Hvis han har Sd-Ram i sin computer er det sikkert derfor... K7S5A Bundkortet kan tage to Ramtyper, Både SD og DDR, men ved de fleste krævende spil vil kortet i mange tilfælde være ustabilt når det kører med SD-Ram. Hvis du sætter DDR ram i, skulle problemet være løst.
Avatar billede tobias28 Praktikant
07. juli 2003 - 11:00 #7
kunne det være spørger snart ville give feedback?
Avatar billede tobias28 Praktikant
12. juli 2003 - 02:15 #8
Hallo!!
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
12. juli 2003 - 02:17 #9
*Anmeld ham dog...*  (ups, jeg sagde ikke noget)
Avatar billede tobias28 Praktikant
12. juli 2003 - 03:00 #10
plejer normalt at give 1 måneds tid! Nogle er bare så sjældent på siden, og deres email, at de ikke ser det i lang tid!

men det er jo også snart ved at være
Avatar billede taco Nybegynder
12. juli 2003 - 10:01 #11
Undskyld manglene svar. Forretningen hvor jeg har købt maskinen er blevet meget træt af mig og og har udskiftet bundkort, processor og DDR ram. Det har ikke hjulpet, så i dag spiler min dreng Hitman på min maskine. Pentium er ikke så sart.
Skal man acceptere eller afvise svar, og hvad indebærer det?
Avatar billede tobias28 Praktikant
12. juli 2003 - 11:46 #12
du kan acceptere en persons svar, og derved give ham de udloddede points. Samtidig afviser systemet automatisk de andre svar...

vil du dele points iblandt flere svar skal du vælge avanceret i menuen i bunden!
Avatar billede muuu Nybegynder
14. august 2003 - 09:52 #13
0z19 !
Det er ikke PGA hardware, jeg har en AMD Barton XP 2500+, 1024 MB PC 2700 DDR RAM og et EPoX EP-8RDA+ bundkort.

Og det gør igen forskel, der er ikke andet for at finde en opdate til spillene.
Avatar billede muuu Nybegynder
14. august 2003 - 09:53 #14
PS. Jeg har WinXP Pro med SP1