Avatar billede InboundCPH Novice
15. juni 2003 - 23:17 Der er 6 kommentarer

Nyt Datingsite Sponsor søges

Et nyt datingsite er på trapperne intimdating.dk, men vi mangler kapital til, for alvor, at få skubbet projektet igang. Smid en kommentar og fortælle mig evt. hvad du kan bidrage med og en mail adresse så sender jeg noget mere info omkring projektet.

På forhånd tak
Avatar billede janemil Nybegynder
15. juni 2003 - 23:21 #1
Fortæl lidt mere.
info@webmasteren.dk
Hvad er det udviklet i - sprog, db?
Hvem er med?
Hvad får man igen?
Avatar billede giang Nybegynder
15. juni 2003 - 23:59 #2
Jeg vil også gerne høre mere om projektet.
Avatar billede thb Nybegynder
16. juni 2003 - 05:11 #3
thb@tdcspace.dk
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2003 - 08:37 #4
Jeg vil også gerne have lidt mere information omkring projektet, lidt de samme ting som janemil spørger om.

osj@device.dk
Avatar billede agermose Nybegynder
16. juni 2003 - 12:10 #5
nu ordet "sponsor"... men vi har gode hosting/servere til rådighed og vil da gerne høre mere

jan@topix.dk
Avatar billede pansrega Nybegynder
12. oktober 2004 - 17:13 #6
Jeg har erfaring med MF på nettet og har en del kontakter. Derudover lidt kapital som investeres efter "noget for noget". Kan kontaktes på i8y2000@yahoo.co.uk