Avatar billede gestapo Nybegynder
15. juni 2003 - 19:09 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Aotufuldførelse virker ikke. hvordan få jeg det til at virke?

Når man skriver f.eks. skriver sin mail adresse plejer ens pc´er at kunne genkende den og så vil den poppe op med mail adressen. Men jeg kan ikke få det til at virke. Hvad gør jeg?

mvh.

Gestapo
Avatar billede sweepe Nybegynder
15. juni 2003 - 19:11 #1
Hvor skriver du det henne? I Word? Eller i Outlook Express?
Avatar billede sweepe Nybegynder
15. juni 2003 - 19:11 #2
I Outlook Express (Og Outlook) Plejer de at komme selv hvis du har dem i dit adressekartotek.
Avatar billede sweepe Nybegynder
15. juni 2003 - 19:13 #3
I Outlook Går du op i Funktioner -> Instillinger -> Send, og der stter du v i Fuldfør automatisk e-mail-adresser under skrivning...
Avatar billede gestapo Nybegynder
15. juni 2003 - 19:22 #4
Til sweeper!
Det er inde på internettet problemet ligger
Avatar billede gestapo Nybegynder
15. juni 2003 - 19:24 #5
Det er i internet explorer den er gal
Avatar billede gestapo Nybegynder
15. juni 2003 - 19:26 #6
undskyld det var sweepe jeg mente
Avatar billede gestapo Nybegynder
15. juni 2003 - 20:30 #7
I Explorer går du op i internetindstillinger. derfra kører det bare derud af
Avatar billede sweepe Nybegynder
15. juni 2003 - 21:01 #8
Var det svaret? At man går op i Internetindstillinger og så kører det?
Avatar billede gestapo Nybegynder
15. juni 2003 - 22:16 #9
ja jeg fandt jo ud af det. Men har sgu desværre glemt hvad det var jeg gjorde. hvad skal jeg gøre. spørgsmålet skulle jo annulleres. ikke?
Avatar billede gestapo Nybegynder
15. juni 2003 - 22:22 #10
I explorer går du op i internetindstillinger -> Indhold -> Autofulførelse. Aktiver derefter "webadresser", "Formular" Og "Brugernavne & Adgangskoder i formular"
Håber dette er bedre.
Avatar billede sweepe Nybegynder
16. juni 2003 - 08:33 #11
Du har jo selv snuppet alle pointene så der er ikke så meget andet at gøre, det var måske også det rigtige da jeg misforstod spørgsmålet.
Avatar billede gestapo Nybegynder
16. juni 2003 - 16:27 #12
ja jeg er ny herinde så jeg er sgu ked af hvis jeg har lavet lidt ged i det!

håber ikke det gør noget?
Avatar billede sweepe Nybegynder
16. juni 2003 - 18:38 #13
Næ, når man selv finder ud af svaret så har man jo selv svaret, og derfor er pointene også ens egne.
Avatar billede gestapo Nybegynder
16. juni 2003 - 21:41 #14
okay tak for forståelsen.