Avatar billede mads1987 Nybegynder
15. juni 2003 - 15:42 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Tysk oversættelse

Jeg skal have oversat 500 ord fra dansk til tysk. Er der nogen der vil gøre dette for mig?

Skriv hvad i evt. ønsker af point for det.

Mvh.
Avatar billede mads1987 Nybegynder
15. juni 2003 - 16:08 #1
Hvis vi nu siger 250 ord - og så hæver jeg til 200 point. Jeg ville være meget taknemmelig hvis nogen ville hjælpe.
Avatar billede throwman Nybegynder
15. juni 2003 - 16:20 #2
Er det bare ord.. ?
Avatar billede mads1987 Nybegynder
15. juni 2003 - 16:23 #3
Nej nej, det er en sammenhængende tekst på 250. I et meget let forståeligt dansk, jeg tror det kan gøres i et snuptag, hvis man vel og mærke kan tysk :)
Avatar billede znuggle.com Nybegynder
15. juni 2003 - 16:31 #4
Haha en lille skoleopgave... Fed måde at få den løst på! :)
Avatar billede mads1987 Nybegynder
15. juni 2003 - 16:34 #5
Nej det er det faktisk ikke engang, jeg skal til eksamen i morgen, og har skrevet nogen ting ned som jeg kan sige om mig selv, når censor og lærer spørger til hvad jeg laver i min fritid osv. men jeg er ikke særlig god til tysk, derfor ville det være ret fedt hvis nogen gad og oversætte den tekst for mig. Da jeg så havde noget rigtigt jeg kunne sige.
Avatar billede znuggle.com Nybegynder
15. juni 2003 - 16:39 #6
Jamen så snyder du jo også, for du får andre til at lave den for dig?
Avatar billede mads1987 Nybegynder
15. juni 2003 - 16:41 #7
Jeg vil ikke kalde det snyd, men jeg vil kalde det en god hjælp. Jeg må jo ikke tage oversættelsen ind til eksamen.
Avatar billede znuggle.com Nybegynder
15. juni 2003 - 16:46 #8
Nårh ok. Troede det var en skriftlig opgave, som skulle afleveres...
Avatar billede mads1987 Nybegynder
15. juni 2003 - 16:51 #9
Nu ligger jeg teksten ud! Jeg håber virkelig der er nogen der vil oversætte den for mig. I kan jo evt. lige smide en kommentar ud om at i begynde at oversætte, så der ikke er tre der sidder og gør det! Det er der jo ingen grund til :) Her kommer den:

Jeg dyrker ikke nogen sport, det eneste jeg laver er at løbe med min far. Jeg burde dyrke sport, men kan simpelthen ikke få taget mig sammen. Jeg har svømmet i 8 år og jeg har fortrudt mange gange at jeg stoppede. Ellers får jeg min fritid til at gå med at være sammen med mine venner, og så bruger jeg en del tid foran min PC.

For et stykke tid siden startede jeg mit eget firma med en ven, vi laver Internet sider for små virksomheder, det er sjov og så kan vi tilmed tjene lidt på det også. Men det tager også meget af min tid.
Det har været ret spændende at starte egen virksomhed, og jeg kan godt forestille mig at når jeg er færdig med min uddannelse evt. som ingeniør så ville jeg starte mit eget firma. Jeg ville have det godt med at være min egen chef, og jeg er klar til at bruge meget tid på jobbet.

Min far og mor kunne aldrig finde på at presse mig ud i noget jeg ikke ville, men de prøver selvfølgelig at råde mig til at træffe nogle valg som er fornuftige.

Jeg har været i Tyskland mange gange, men aldrig holdt ferie der nede, jeg har kun kørt på motorvejen, og spist på restepladserne. En enkelt gang har vi været i Berlin og shoppe, og vi har da også været der nede og købe sodavand et par gange.
Avatar billede gestapo Nybegynder
15. juni 2003 - 22:26 #10
jeg skal se hvad jeg kan gøre
Avatar billede mads1987 Nybegynder
16. juni 2003 - 09:59 #11
Jeg skal desværre til tysk eksamen om en halv time. Er ked af det, håber ikke du har brugt tid på den.
Avatar billede gestapo Nybegynder
16. juni 2003 - 16:28 #12
okay det er i orden. du skriver bare en anden gang :-)