Avatar billede corner_dk Nybegynder
15. juni 2003 - 14:17 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

Vurder Fractech.dk

Jeg har ændret en hel del ting på fractech.dk nu menu osv... hvad synes i om ændringerne ???
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. juni 2003 - 14:19 #1
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. juni 2003 - 14:19 #2
rettelse www.fractech.dk
Avatar billede snailwalker Nybegynder
15. juni 2003 - 14:20 #3
Well din server er åbenbart nede. Den gad ihvertfald ikke åbne siden :-/
Avatar billede corner_dk Nybegynder
15. juni 2003 - 14:21 #4
hmm.... her fungerer det fint..........
Avatar billede snailwalker Nybegynder
15. juni 2003 - 14:21 #5
Tilbage står for langt til venstre imo. OG nyheder står også for langt til venstre. Måske skulle du bruge en lidt større font til nyheder og de andre overskrifter...

Sorry for min overstående kommentar :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. juni 2003 - 14:22 #6
(1) Synes du skal fjerne "tilbage" over din menu, folk kan bare bruge tilbage knappen hvis de vil det.

(2) Bryder mig ikke særlig meget om pilen ved de enkelte menu-bokse

(3) du skal passe lidt på med at bruge samme farve til baggrund og inde på selve siden, prøv evt. med en helt hvid baggrund.
Avatar billede corner_dk Nybegynder
15. juni 2003 - 14:22 #7
tag det ikke så tungt ! :)
Avatar billede corner_dk Nybegynder
15. juni 2003 - 14:23 #8
jeg tror faktisk bare at jeg sletter tilbage knappen man kan nok godt finde ud at bruge den der er i IE...
Avatar billede corner_dk Nybegynder
15. juni 2003 - 14:24 #9
jacib hvorfor skal jeg passe på med (3)'eren ???
Avatar billede corner_dk Nybegynder
15. juni 2003 - 14:24 #10
jacob*
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. juni 2003 - 14:24 #11
corner_dk >> Det var også det jeg mente, at du skulle slette den
Avatar billede corner_dk Nybegynder
15. juni 2003 - 14:25 #12
jeg nåede ikke at læse din besked inden jeg var færdig med min egen :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. juni 2003 - 14:26 #13
Corner_dk >> kan du ikke læse -> JAKOB

jeg bryder mig ikke om at du bruger denne samme grå nuance som baggrund uden om selve boksen, men også inde i indholdsfeltet. Ved at lægge en hvid baggrund et af stederne, vil du skabe mere opmærksomhed på siden
Avatar billede snailwalker Nybegynder
15. juni 2003 - 14:26 #14
Takker for point :)
Avatar billede corner_dk Nybegynder
15. juni 2003 - 14:26 #15
jeg synes nu pilen er god---> hvis den ikke var der ville det være lidt kedeligt !
Avatar billede corner_dk Nybegynder
15. juni 2003 - 14:27 #16
men hvis i kan komme med et andet konstruktivt forslag til hvad der skulle være i stedet for pille ville det da ikke gøre noget...
Avatar billede schaefner Juniormester
15. juni 2003 - 14:28 #17
corner_dk >> Det er et flot forum du har på siden ;o)
Avatar billede corner_dk Nybegynder
15. juni 2003 - 14:28 #18
tak ska du ha...
Avatar billede corner_dk Nybegynder
15. juni 2003 - 14:29 #19
hvis der er nogle rigtig gode rettelser er der 60 points fra the-ultimate til den der har dem...