Avatar billede hpdk Nybegynder
14. juni 2003 - 18:00 Der er 8 kommentarer

Win XP skriver koden 2 gange

Davs !

Jeg har en del gange oplevet at windows XP skrev adgangskoden til internetforbindelsen 2 gange, når man opretter forbindelse til internettet via modem.
Selv om man sletter indtastningen og på ny taster den ind
og beder den gemme adgangskoden, husker den dobbelt.
Sågar, da jeg oprettede forbindelserne på ny, skrev den koden 2 gange. Andre gange har jeg installeret modemforbindelser på windows XP uden problemer.

Er der nogen, der har en ide om, hvda jeg skal gøre for at få Win WX til kun at skrive koden en gang, eller bare ved hvorfor Win XP skaber sig sådan.?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. juni 2003 - 18:08 #1
det samme gør windows 2000, det er pga den krypter koden, og sådan skal den bare være
Avatar billede geforce3 Praktikant
14. juni 2003 - 18:10 #2
Ja det er rigtig nok... Det skal den. Så er den sværere at gætte for andre:)
Avatar billede hpdk Nybegynder
14. juni 2003 - 18:10 #3
HVis det skal være sådan, så er det typisk MS sjusk; men problemet er at det ikke virker, jeg kan ikke logge på, uden at jeg sletter det indsatte og selv skriver koden..!
Avatar billede serverservice Praktikant
14. juni 2003 - 18:36 #4
Ok så er det fordi der er gemt en forkert kode i systemet som du sletter og indlæser en ny!
Du skal tage egenskaber på dit Inet explorer ikon på skrivebordet-forbindelse-indstillinger- Her sletter du koden-ok
Når du starter din dialup menu fjerner du hakket i autohusk....
Avatar billede hpdk Nybegynder
14. juni 2003 - 18:56 #5
Selv om man skriver koden ind og sletter den igen og slår husk kode funktionen fra, og gør det flere gange, så logger den stadig ikke på. Jeg har oprettet 100 vis af forbindelser i win 98, og en del i XP, jeg gør det korrekt. Men når man åbner internet forbindelsen, så står det doddelt så mange tegn, som koden indeholder i felter. og jeg kan ikke logge på.
Jeg har oplevet det på 4 forskellige PC'ere, og har vel opsat 10 stykker , der bare virkede..?????????...
Avatar billede serverservice Praktikant
14. juni 2003 - 22:50 #6
Det er så fordi du ikke gør det det rigtige sted.Kig ovenover
Avatar billede hpdk Nybegynder
14. juni 2003 - 22:58 #7
Danny, når jeg nu skriver, at din teori er afprøvet og ikke fundet funktionel. har du så personlig erfaring med problemet eller en konkret viden, eller er du bare påståelig..???
Avatar billede serverservice Praktikant
14. juni 2003 - 23:03 #8
Der er forskel på de indstillinger du gør i logonmenuen og under internetegenskaber-forbindelse-indstillinger, nemlig at i logonmenuen kan du ikke gemme et password, men kun skrive et.
Am I right or left?