Avatar billede sj10 Nybegynder
14. juni 2003 - 15:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Effekt med css

Hej,

Jeg har tidligere lavet effekten med at baggrunden skifter farve når man kører musen over en knap ved at anvende 2 .gif filer. - og dermed laver en hoverknap.

Men hvordan laver man det med css? - fx som menuen på www.bt.dk

SJ
Avatar billede janemil Nybegynder
14. juni 2003 - 15:27 #1
BT bruger billeder

Her er css metode http://www.solardreamstudios.com/tutorials/css/hover/
Avatar billede janemil Nybegynder
14. juni 2003 - 15:28 #2
Avatar billede sj10 Nybegynder
14. juni 2003 - 15:31 #3
Oki, troede den kørte med css, da den virker rigtig godt - men det var også bare lige for at fremhæve et eksempel. Men tak.