Avatar billede zetn Nybegynder
14. juni 2003 - 13:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

http adresse

Hvordan gør man så man selv kan bestemme hvad der skal stå i URL feltet. fx HEST
Avatar billede -johnny- Nybegynder
14. juni 2003 - 13:31 #1
about:hest
Avatar billede -johnny- Nybegynder
14. juni 2003 - 13:38 #2
Altså: Åben Internet Explorer> Funktioner> Internetinstillinger> Og i addresse skriver du about:hest

Så skulle der gerne stå hest, når du åbner en ny browser... :)
Avatar billede zetn Nybegynder
14. juni 2003 - 14:08 #3
Ja, men den skal jo osse være et link.

Hvis du nu i din browser går ind på www.hest.dk så skal stå Kamel i URL. Hvordan laver man det?

det var sådan den skulle forståes.
Avatar billede jtp Nybegynder
14. juni 2003 - 16:57 #4
Du må nok forklare lidt mere om hvad det egentlig er du ønsker. Jeg forstår det simpelt hen ikke.
Avatar billede zetn Nybegynder
14. juni 2003 - 19:03 #5
der hvor man skriver http://www.wulff.dk fx. I stedet for man så selve url adressen ville jeg gerne have det bare stod wulff.

Bedre nu?
Avatar billede baw Nybegynder
15. juni 2003 - 03:04 #6
Det kan ikke lade sig gøre, da browseren bruger url feltet til at åbne sider, og ikke vise noget tilfældigt tekst.
Avatar billede firehat Nybegynder
17. juni 2003 - 17:50 #7
about:<a href="www.hest.dk">Kamel</a>
Avatar billede zetn Nybegynder
18. august 2003 - 14:47 #8
/lukker, fik ikke svar på spm.

Wulff