Avatar billede moods Nybegynder
14. juni 2003 - 09:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Pop-ups

Hej,

Hvis nogen kunne fortælle mig hvordan det kan være at der kommer reklame popups på min pc også selvom jeg ikke har explorer åben? Det er pænt nederen når man spiller cs ;-) Jeg har forsøgt mig med ad-aware, men desværre uden held!

/Anders
Avatar billede ztyxx Nybegynder
14. juni 2003 - 09:34 #1
Avatar billede riptorian Nybegynder
14. juni 2003 - 09:35 #2
Det kan værre fordi du har installeret et program, som bruger de der popups, eller du har været inde på en side.
Jeg gik ind på en side med pop-ups og jeg fik den samme pop-up 30 min. senere. Har samme problem. Gå ind på http://www.google.com og søg på en pop-up killer. Så burde problemet værre løst. :)

Mvh. Riptorian.
Avatar billede geforce3 Praktikant
14. juni 2003 - 09:51 #3
Eller www.spywarefri.dk har en heeelt masse
Avatar billede fromsej Praktikant
14. juni 2003 - 10:02 #4
Hvis du har XP eller 2K, så deaktiver Tjenesten Messenger, og kør de to programmer som Ztyxx linker til.
Avatar billede moods Nybegynder
14. juni 2003 - 10:10 #5
Hvordan deaktiver jeg tjenesten messenger?
Avatar billede riptorian Nybegynder
14. juni 2003 - 10:11 #6
Du lader værre med at åbne MSN messenger. ;)

Mvh. Riptorian, the MSN messenger user. ;)
Avatar billede fromsej Praktikant
14. juni 2003 - 10:15 #7
Moods>>I win2K:
Start->Indstillinger->Kontrolpane->Administration->Tjenester dobbeltklik på messenger, du får 4 faneblade, deaktiver alle de steder du kan.
WinXP:
http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm
Riptorian>>Det har intet med MSN messenger at gøre.
Avatar billede riptorian Nybegynder
14. juni 2003 - 10:17 #8
fromsej --> Har jeg heller ikke sagt. Han spurgte hvordan man deaktiverede. Jeg svarede. Troede det var det Messenger jeg troede det var. Var det så ikke. ;)

Mvh. Riptorian
Avatar billede fromsej Praktikant
14. juni 2003 - 10:18 #9
Riptorian>>Helt OK, det var bare få at slå det helt fast, da mange tror at de to ting er det samme. ;o)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
14. juni 2003 - 11:50 #10
For at slippe af med de popups kan du installere Guard-IE. Det ligger også under værktøjer på spywarefri. Det er free de første 30dage derefter må man betale for det, men det er eminent prg. Da jeg installerede det fik jeg ikke en eneste popup mere.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
11. juli 2003 - 15:01 #11
Har du kunnet bruge vores svar til noget, så er det lukketid.