Avatar billede aske5000 Nybegynder
14. juni 2003 - 01:11 Der er 27 kommentarer

søger gammel klasse kamerat martin wisenberg boede i alerød

hej jeg heder thomas jeg søger her med en gammel klasse kamerat fra allerød som heder martin wisenberg. vi gik på lillerød skole den gang i 80 erne. men du flytede til holte med dine forældre og siden til spanien du var dygtig til at tegne spiderman og div antomblade tegninger et talent som du havde fra din far som var arkitekt i alerød han havde sit eget firma den gang. du boede i et træ hus i allerød vår der var en sø som vi skøjtede på om vinteren og vi legede babarian ude i skoven med kæpe med noget blødt viklet omkring. er der nogen der kan finde ham eller er du der ude martin så skriv til aske5000@hotmail.com
Avatar billede matz Nybegynder
14. juni 2003 - 01:22 #1
Tror du er gal på den...Du finder ham nok ikke her inde...
Avatar billede aske5000 Nybegynder
14. juni 2003 - 01:25 #2
man har da lov til at prøve eller du tror måske at du skal bestemme vår jeg skal brøve hænde karl smart
Avatar billede matz Nybegynder
14. juni 2003 - 01:31 #3
lol - hør lige her askebæger :P jeg er da ikke en karl smart, siger bare at det nok ikke er det rette forum.

Mærkelig at sige man er en karl smart, meget mærkelig :D
Avatar billede aovergaard Nybegynder
14. juni 2003 - 01:31 #4
Selvfølgelig må du prøve herinde hvem ved du kan måske være heldig.

Dog vil jeg lige give dig et råd. Når du ved hvad manden hedder og hvor han boede, kan du faktisk via personregistret få oplyst hans adresse. Det koster vist kun 50 kr. Henvend dig til den kommune hvor du sidst ved han boede.
Avatar billede aske5000 Nybegynder
14. juni 2003 - 01:33 #5
det der er irterende det er når folk svarer på noget fordi at de keder sig er du med eller er du dum
Avatar billede matz Nybegynder
14. juni 2003 - 01:37 #6
øhh nåh ??? Lol du er da til grin :D
Avatar billede aovergaard Nybegynder
14. juni 2003 - 01:39 #7
Hold nu op i to. Eksperten er til for at hjælpe, ikke for at svine hinanden til.
Avatar billede aske5000 Nybegynder
14. juni 2003 - 01:40 #8
din idiot martz du ødelæker meget får mange på den måde vis du har problemer med mig så smid lige en mail med dit navn og adresse så skal personligt komme og masse din skal
Avatar billede matz Nybegynder
14. juni 2003 - 01:40 #9
aovergaard >> Ja, det ved jeg godt :) Men han flippede da lige en tand for meget.
Avatar billede matz Nybegynder
14. juni 2003 - 01:43 #10
aske5000 >>> Jeg har da ikke noget imod dig... Det eneste jeg sagde var bare at dette er nok ikke det rette forum at søge efter ham i.

ok, du truer mig...Der ryger lige en andmeldelse på dig.
Avatar billede aske5000 Nybegynder
14. juni 2003 - 01:44 #11
det kan godt være jeg fliper men du kan da bare lade være med at svare på noget du ikke ved en skid om Tror du er gal på den...Du finder ham nok ikke her inde...
Avatar billede aske5000 Nybegynder
14. juni 2003 - 01:45 #12
idiot
Avatar billede matz Nybegynder
14. juni 2003 - 01:45 #13
Du er hermed andmeldt nu.

joo, hvis man tænker sig om så ville man nok ikke søge efter ham herinde...da chancerne er meget små - men det kan jo være at han er herinde, hvem ved.
Avatar billede matz Nybegynder
14. juni 2003 - 01:47 #14
Og stop med at kald mig idiot!
Avatar billede grunken Nybegynder
14. juni 2003 - 01:47 #15
aske5000>

Matz svar var en venlig konstatering!

men hvis du tror du har muligheder for at finde ham her skal du være velkommen..

Men du skal Ikke være velkommen til at svine andre til, bakker op om Matz's anmeldelse

nat
Avatar billede aske5000 Nybegynder
14. juni 2003 - 01:48 #16
nemlig vår er du blevet klog. håber at du ikke svarer på noget fordi at du keder dig. det får går nemlig sådan her inde at man får en mail når der er nogen der svarer og så stor der frar kloge matz Tror du er gal på den...Du finder ham nok ikke her inde...
Avatar billede matz Nybegynder
14. juni 2003 - 01:50 #17
aske5000 >> Ja det står der...og der er intet galt i det jeg har skrevet, så tag og fat det!!!!
Avatar billede aske5000 Nybegynder
14. juni 2003 - 01:57 #18
luk røven
Avatar billede matz Nybegynder
14. juni 2003 - 02:10 #19
Ok, gør noget ved drengen her, han har seriøst et problem.

Prøv at tjek her: http://www.eksperten.dk/spm/359906 - der skriver han bare lige pludselig ???
Avatar billede aske5000 Nybegynder
14. juni 2003 - 02:14 #20
når nu går jeg sq i seng så må du hygge dig så længe lille matz desuden er jeg ikke en dren´g lille merz fra vejle
Avatar billede googolplex Novice
14. juni 2003 - 02:14 #21
matz: Faktisk meget sjovt hvis jeg skal være helt ærlig :P Desværre tror jeg ikke vi kan tilskrive det hans humorisktiske sans ;)
Avatar billede googolplex Novice
14. juni 2003 - 02:21 #23
Sidder faktisk og småhulker af grin, det er simpelthen en tand for underligt, LOL.
Avatar billede matz Nybegynder
14. juni 2003 - 02:22 #24
googolplex >> hehe ja det er mega undeligt :D Og han siger at jeg keder mig ? :-o Det er da ham som er **** i hovedet ;D
Avatar billede dmcn Praktikant
14. juni 2003 - 02:29 #25
aske5000 deaktiveres.

Trusler gider vi ikke se på!

matz, næste gang du har den slags kommentarer, så læg dem ikke som svar. På forhånd tak. :)
- n0rmality, coadmin
Avatar billede matz Nybegynder
14. juni 2003 - 02:31 #26
n0rmality >>> Tak for det :)
Avatar billede robotten Praktikant
16. juni 2003 - 12:32 #27
he he... sikke et fjols...  men det kan jo nok ikke rigtigt undgås desværre. Men giver da lidt "adspredning"  *humor*