Avatar billede sortsovs Nybegynder
13. juni 2003 - 15:49 Der er 9 kommentarer

Blinke effekt i Flash?

Hey Derude..!

Jeg er ikke særlig stærk til Flash mx, men jeg kaster mig ud i det alligevel!

Jeg skal lave noget grafik som ligesom pooper frem som et slags blink..! Jeg har set at der er mgane sidder der har det..!

Er det noget i kan hjælpe mig med?!?!?

Mvh NIcolaj Jensen
Avatar billede clauspersson Nybegynder
13. juni 2003 - 16:02 #1
det er ret nemt, du skal bare lave det som en slags blinklys :)
dvs. i 1 frame er der grafik i 2 frame intet grafik i 3 frame er der grafik og i 4 frame intet grafik, osv osv i det uendelige, husk en stop action i slutningen af dit movieclip
Avatar billede hoejrup Nybegynder
13. juni 2003 - 16:03 #2
Du kan prøve at gemme et flash website på dit skrivebord, og derefter
gå en frame frem ad gangen ved hjælp af Flash playeren. På måde kan
du se hvordan de har bygget effekten op.

/per
Avatar billede sortsovs Nybegynder
13. juni 2003 - 16:10 #3
Det er ik helt blinke på den måde, der bare en slags markering...

Det ska se ud ligesom det der sker for armen ude i højre side lige i starten (http://www.shadowness.com/)

Kan man lave det nemt?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
13. juni 2003 - 16:27 #4
Har du fulgt min vejledning?

/per
Avatar billede sortsovs Nybegynder
13. juni 2003 - 16:30 #5
Jeg kunne ik lige finde ud af hvordan man downloader *fla filen!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
13. juni 2003 - 16:37 #6
Den er beskyttet i Internet Explorer, men du kan hente den via Netscape.

Indtast adressen: http://www.shadowness.com/intro.swf
og derefter går du ind i File>Save Page As...

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
13. juni 2003 - 16:40 #7
Avatar billede sortsovs Nybegynder
13. juni 2003 - 17:29 #8
Det er jeg simpelthen for dum til..! Er der ik nogen der har en Tutorial til dette her projekt?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
13. juni 2003 - 19:55 #9
prøv at kigge på fla filerne her:

www.kirupa.com
www.flashkit.dk

/per