Avatar billede darkdruid Nybegynder
12. juni 2003 - 03:58 Der er 7 kommentarer

Dark Druid

mjellow... jeg har lavet et lille hurtigt grunge design til min hjemmeside... sig hva i synes om det ;)

http://darkdruid.frac.dk

jeg vil også blive lidt mere munter hvis i vil komme med nogle idéer til noget indhold på siden... jeg synes den er lidt tynd lige for tiden :s
Avatar billede darkdruid Nybegynder
12. juni 2003 - 04:00 #1
hov.. glemte at sige at i ikke behøves at brokke jer over at siden ikke kan ses ordenligt i 800x600... jeg valgte nemlig at lave det til 1024x768.. det er også første gang jeg har gjort det sååå..
Avatar billede antrax Nybegynder
12. juni 2003 - 10:50 #2
Du kører kun med 3 farver, og det er tit for lidt, idsær i grunge.

Dine borders, er der spil i - Men de er meget ens, Samme brushes hele vejen rundt?

Lav det lidt beskidt, overall. Det er jo grunge! :)

ved nyhederne, skal du have ændret, og fjernet den farvede table. Den er for smal, og den afviger fra stilen.
Avatar billede darkdruid Nybegynder
12. juni 2003 - 22:09 #3
jeg har ikk brugt brushes til kanterne.. jeg brugte et lille hurtigt tutorial hvor man før lavede en psd fil og der efter lavede selve omridset af designet hvor jeg så lagde 'Filter->distort->displace' på.. det er ret simpelt....

designet er også kun i beta hvis man ka sige sån... så jeg ska seføli ha leget lidt mere med det..

og til nyhederne ska jeg også ha fundet et nyt system.. men tak for kommentaren :)
Avatar billede corner_dk Nybegynder
14. juni 2003 - 17:45 #4
jeg bryder mig ikke om rødt på sort.....
Avatar billede darkdruid Nybegynder
15. juni 2003 - 13:57 #5
hver mand, hver sin smag ;)
Avatar billede khalus Nybegynder
20. juni 2003 - 13:40 #6
rødt på sor - måske en god ide. Farven på teksten SAMMEN med rød og sort - ikke god ide. Man får en fornemmelse at man skal anstrenge sig (lidt) for at læse det. Men ellers nice design!!
Avatar billede martinus197329 Nybegynder
23. juni 2003 - 10:16 #7
Rød på sort er da for fedt. Jeg bøffer farverne til min egen side:-) Just kiddin...
Fed side.