Avatar billede kaim Nybegynder
11. juni 2003 - 14:13 Der er 5 kommentarer

Ændre IE fra engelsk til dansk?

Hej

Jeg har opdateret en IE 5(dansk) til en IE 6(engelsk) det var en fejl!!! Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre at komme tilbage til den danke version eller opdaterer igen til en dansk version?

takker

/Kim
Avatar billede hanstik Nybegynder
11. juni 2003 - 14:18 #1
Du er nok nødt til at installere IE6 DK versionen og "opdaterer" igen.
Avatar billede kaim Nybegynder
11. juni 2003 - 14:19 #2
Afinstaller IE6? eller hvordan, mister vi ikke alle mail i Outlook?
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2003 - 14:21 #3
Det kan være den bliver dansk hvis man installere Service Pack 1 til IE 6.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=1E1550CB-5E5D-48F5-B02B-20B602228DE6
Avatar billede hdp Nybegynder
11. juni 2003 - 14:23 #4
FØST: tag backup af dine outlookmapper ( men jeg tror ikke du får brug for dem )

jeg har tidligere afinstalleret IE6 og dermed vendt tilbage til version 5 uden at tabe outlookmail - det burde du også kunne ..
Men jeg vil ikke garantere - så derfor skal du tage backup :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2003 - 14:37 #5
Smider lige et svar hvis det virker :)