Avatar billede thms Nybegynder
10. juni 2003 - 23:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kortlæser der understøtter USB 2.0

Hej Experter.
Jeg leder efter en billig kortlæser, der understøtter USB 2.0 Har kigget på Sandisk Imagemate 6 in 1 til knap 400,-, men vil høre om der er nogen der er faldet over noget billigere. Giv gerne kommentarer ang. brugen/hastighed etc.

Mvh Thomas Risum
Avatar billede chalde Seniormester
10. juni 2003 - 23:24 #1
Avatar billede kbonline Nybegynder
10. juni 2003 - 23:35 #2
PQI kender jeg, jeg har solgt en del, og ikke hørt om nogen problemer.
PQI kort er dog en helt anden sag, men det kan du jo være ligeglad med :-)

Sandisken er også god nok, men jeg kan ikke se eller mærke forskel ved overførsel.
Avatar billede fcs Novice
11. juni 2003 - 08:46 #3
Jeg har købt Travel Flash 6 in 1, reader/writer, for CF/SM/MMC/SD fra PQI og den funker super-fint - også til mit 1 GB Microdrive;-)