Avatar billede jesperv Nybegynder
02. december 2000 - 17:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Status(CurrentFoundCount)

Jeg er ved at lave en database hvor jeg ikke vil have statusbjælken stående der i venstre side.
Jeg vil dog gerne have informationen om antal fundne records. Jeg har rodet lidt med kommandoen \"Status(CurrentFoundCount)\" men jeg skal have feltet til at opdatere hvergang jeg har lavet en søgning eller andet der ændrer på tallet.

Hvordan gør jeg det?
Avatar billede steven Nybegynder
03. december 2000 - 00:55 #1
Hej jesperv,

Du bruger den funktion du nævner:

Status(CurrentFoundCount)

men i Lagervalg (der er en knap i kalkulationsvinduet, som du skal trykke på) er der et felt du skal krydse af, og det er:

Gem ikke kalkulationsresultaterne - kalkulér kun efter behov

Det skulle virke!

/Steven
Avatar billede jesperv Nybegynder
03. december 2000 - 12:54 #2
Yep, det var det.
Tak skal du have.

Jesper