Avatar billede vqlse Nybegynder
08. juni 2003 - 17:08 Der er 3 kommentarer

En HTML editor som kræver sin plads.

Jeg synes i skulle til at prøve denne HTML editor. Jeg synes personligt at det er den bedste danske HTML editor jeg endnu har haft.  www.tsw.dk
Avatar billede martinus197329 Nybegynder
24. juni 2003 - 13:21 #1
Er den gratis?
Jeg er helt klart på udkig efter en god editor.
Er det shareware eller freeware, eller ingen af delene?
Er der mange Fonts med?
Avatar billede vqlse Nybegynder
24. juni 2003 - 14:35 #2
ja.. den er ganske gratis... der er rimelig mange fonts med.. giv den et try..
Avatar billede claus_jac Nybegynder
04. juli 2003 - 14:40 #3
>>>vqlse

Brug aldrig andre fonts end dem alle kan se, ellers bliver det noget volapyk at se på. (det kan godt være du har fontene installeret på din maskine, men sandsynligheden for at vi har det er ekstremt lille!)
Prøv også at kigge på Stone's webwriter (www.webwriter.dk)

Ellers kan jeg varmt anbefale www.chami.com/html-kit en suveræn editor!

Håber det hjælper

Claus