Avatar billede gaunt Nybegynder
07. juni 2003 - 21:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af byttehandel

Jeg står for at skulle bytte min Fujitsu Siemens Amilo D6820 2GHz genuine P4 / 256MB RAM notebook som er 3 mdr gammel til en Mac PowerBook G3.

Jeg har imidlertid ikke ret meget kendskab til mac, så hvis nogen kan vurdere om jeg skal smide penge oveni, om handlen er fair eller om jeg skal have penge oveni.. så ville jeg blive morderlig glad :)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
10. juni 2003 - 14:38 #1
Det er ganske enkelt umuligt at svare på.
Hvis du ikke har det store kendskab til Mac, forstår jeg ikke hvorfor du overvejer en byttehandel. Køb dog istedet en bærbar med Windows-OS.

/victor-1
Avatar billede gaunt Nybegynder
09. november 2003 - 13:22 #2
Victor-1: Den holder jo ikke. Jeg vil jo ikke have windows, så hjælper dit svar mig ikke synderligt.

Jeg fandt senere ud af at jeg skulle ha' penge oveni, men valgte at købe en ny i stedet.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
09. november 2003 - 13:34 #3
Jeg mener faktisk mit svar var OK, da du ikke i dit sprgsm. nævnte et eneste ord om, at du IKKE ville ha, Windows.
Og som jeg skriver i mit svar, er det umuligt at svare på.

Er ligeglad med pointene - men synes bare lige jeg ville kommentere dit eget svar.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
09. november 2003 - 13:35 #4
Du er i øvrigt lidt sent ude ;o)