Avatar billede topsite Nybegynder
07. juni 2003 - 02:09 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

Brug for inspiration

Hej, min makker og jeg er lige blevet færdig med vores sidste projekt www.notebase.dk og står nu helt tom for inspiration til et nyt projekt.

Vi mangler en original, cool ide som kan være nyskabende og kan blive til et fedt projekt at arbejde med!

Lad være med at tænke "er det nu også for svært" og lign. - det skal vi nok selv, så hvis du har en ide du syns kunne være fed at få lavet - uanset hvilken størrelse og type, så sig til!

vi sidder og har skide meget lyst til at komme i gang med noget hurtigst muligt - er bare ikke så kreative lige pt!

Håber på nogle henvendelser...

100 points til den fedeste idé
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
07. juni 2003 - 02:27 #1
En fed dansk webshop.

Der er ikke så mange freeware på markedet.
Der er en tysk der stinker og en engelsk som er svær og finde ud af.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
07. juni 2003 - 02:28 #2
Jeg er sikekr på der er mange der vil takke dig siden.
Jeg er bestemt ikke den eneste der har haft spørgsmålet oppe herinde.
Avatar billede topsite Nybegynder
07. juni 2003 - 02:32 #3
WebShop?
Uddyb?

Tænker du på sådan et script man kan downloade og sætte op?
Avatar billede topsite Nybegynder
07. juni 2003 - 02:33 #4
Jeg er nu mere til at lave nogle serviceydelser.

F.eks. www.hotscripts.com - Samling af gode scripts til brugerne
www.notebase.dk - Skriv dine noter om programmring og andet IT her.

Altså ydelser til brugerne!

Mangler en fed idé til det!
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
07. juni 2003 - 02:35 #5
jepper.

Der er mange iværksættere her på eksperten.

Alt efter hvor design liderlig du er kan man jo lave det med eller uden pre designs. Så måske lave et der er forudbygget til dankort. Det er der ingen der er. Ihvertfald ikke freeware.
Avatar billede topsite Nybegynder
07. juni 2003 - 02:38 #6
Jeg har allerede lavet en, dog ikke Freeware
er du intereseret sælger jeg løsningen billigt, fra 300 kr. og op!

Se evt. demo på www.activebuy.dk
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
07. juni 2003 - 02:38 #7
300?
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
07. juni 2003 - 02:40 #8
kan man købe den shop www.activebuy.dk for 300 d.kr.?
Avatar billede topsite Nybegynder
07. juni 2003 - 02:42 #9
Kommer an på hvilke moduler du ønsker, men grundlæggende - ja.

Kontakt mig evt. på MSN Messenger: e@danielbahl.info - eller email (samme adresse)
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
07. juni 2003 - 02:44 #10
mail er afsendt :-D
Avatar billede topsite Nybegynder
07. juni 2003 - 02:56 #11
mail besvaret :-D
Avatar billede topsite Nybegynder
07. juni 2003 - 02:56 #12
>> Jeg søger stadig idéer til et nyt projekt!!
Avatar billede dna Nybegynder
07. juni 2003 - 09:44 #13
topsite: Nu ikke for at rakke ned på nogen, men den side med notebase.dk ?! Er det ikke bare et wowBB forum du har hentet og smidt op på siden?!

Er det at udvikle ????

dna
Avatar billede topsite Nybegynder
07. juni 2003 - 13:34 #14
Jeg er medudvikler på wowBB, sammen med Aycan Gulez
mit navn kommer også på siden en af dagene!
Avatar billede staz Nybegynder
11. juni 2003 - 13:51 #15
Jeg har måske et projekt, smid en mail på soren@comigang.dk
Avatar billede qxq Nybegynder
14. juni 2003 - 20:04 #16
Er I kommet i gang med noget? - Jeg synes selv jeg har massere af idéer. Dog kan jeg ikke programmere. Jeg mener helt klart, jeg kan være med til at bidrage med designet. Er I interesseret i at lave projekter sammen med en anden?
Avatar billede topsite Nybegynder
14. juni 2003 - 20:09 #17
qxq, smid mig en mial
Avatar billede topsite Nybegynder
14. juni 2003 - 20:09 #18
mail*
Avatar billede knudemand Nybegynder
15. august 2003 - 13:04 #19
Et site hvor man kan angive en url, -resultatet skal være forslag til kode-optimering i forhold til søgemaskiner.
Akt-indsigt. Undersøg hvor borgere kan registeres i det offentlige, og lav på kundens vegne forespørgsler om aktindsigt til alle disse offentlige institutioner (ved opstart vil en pressemeddelelse om et sådant site nok trække opmærksomhed!)
håndværkerportal.
kunden udbyder sin håndværksopgave (som peterspris) og håndværkere kan så byde på opgaven.
en god GRATIS besøgstæller. De tællere jeg kender der er fornuftige er betalingstællere.
websitebuilder. Folk uden store ITfærdigheder skal kunne gå til dette site, og få bygget et pænt med primitivt site. Incl instrukser i bestilling af sitet, og registering i søgemask.
europæisk prischecker. Der findes herhjemme edbpriser.dk, men man burde kunne få succes med noget tilsvarende (ikke nødvendigvis kun edb) på europæisk plan, ....med euroen er det da oplagt at få forbrugerne til at købe varer over grænsene ?
artistudlejningsportal, -lad kunstnerne selv melde sig til gratis. Kategorier fra bryllupsmusik, standup, ballonkunstner, strippere, sangere, bands, klovne......
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
15. august 2003 - 13:12 #20
Det ultimative booking-site!
Man indtaster destination og ankomsttidspunkt, samt afgangssted og afgangstidspunkt. Yderligere kan man vælge om man vil se resultater KUN med fly eller bus eller begge dele. Det skal også være muligt at sætte en maks pris.......et vist antal dage man vil være væk, en agent, som holder øje med prisen og sender en mail, hvis rejsen er blevet billigere eller hvis den koster brugeren havde sagt han/hun ville betale...osv.