Avatar billede -sonix- Nybegynder
05. juni 2003 - 11:54 Der er 6 kommentarer

Dual_Audio_UK-DK.Fields

Hey alle eksperter.

Jeg har et lille problem... hvordan for jeg denne film til at kun være på dansk. Når filmen køre er der engelsk og dansk oveni hinanden,, hvordan for jeg den engelske tale væk..

//-sonix-
Avatar billede keysersoze Guru
05. juni 2003 - 11:56 #1
er det en lovlig film? kender den ikke men det vil jeg da håbe...

hent programmet RadLight - det er en afspiller hvor du kan vælge mellem de to lydspor når du afspiller filmen
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
06. juni 2003 - 09:15 #2
Jeg har det samme problem med nogle film, jeg tror at det er pga. dårlig kodning (dårlig lyd-seperation), idet jeg har andre som fungere fint.
Avatar billede keysersoze Guru
06. juni 2003 - 09:21 #3
det har intet med det at gøre... hvis der ligger to lydspor på en film kan fx windows media player ikke håndtere dette og afspiller begge.

vælger man derimod en rigtig afspiller (fx radlight) afspilles som standard lydspor 1 - og så kan man vælge lydspor 2 hvis man hellere vil høre det
Avatar billede hermandsen Juniormester
06. juni 2003 - 12:12 #4
Hvis du vil have en gratis afspiller uden ads, så er BSPlayer også et godt alternativ!! :)
www.bsplayer.org

Har ikke prøvet RadLight, men forsiden sagde rigeligt til mig... (www.radlight.net)

"RadLight™ 3.03 Special Edition comes in two variants - as a FREE ad supported version (helpware) or as a regular, ad free version for US $20."

//hermandsen
Avatar billede keysersoze Guru
06. juni 2003 - 12:20 #5
smag og behag - derfor skriver jeg også fx radlight :)
Avatar billede hermandsen Juniormester
06. juni 2003 - 12:33 #6
Selvfølgelig!! :)

Brugeren er dog ikke aktiv mere, såååh... :(