Avatar billede bo_vesth Nybegynder
04. juni 2003 - 09:52 Der er 1 løsning

XP disconnecter fra serveren

Workstation er en XP
serveren er en SBS2000

Problemmet opstår for det meste når jeg arbejder med et office product word eller excel.

Hvis jeg forsøger at åbne en dokument på severen, bliver jeg pludselig disconnected. Alle netværks foldere forsvinder fra min explorer.

Det samme kan opstår hvis jeg så for åbnet en dokument og vil gemme det eller printe det.

Jeg bruger offline folders, jeg har prøvet at fjerne offline folder men uden held problemet er det samme.

Jeg har kørt SP1a ind, det hjalp tilsyneladende ikke.
Jeg har sat idle tiden op på XP'en.
Jeg har disable SMB signature på serveren.

Mit problem ligner meget det der står beskrevet i artikel 810907, som der ikke på nu værende tidspunkt er nogen løsning på.

Nogle gode forslag??????
Avatar billede konex Nybegynder
08. juli 2003 - 07:22 #1