Avatar billede peroglisbeth Nybegynder
03. juni 2003 - 08:15 Der er 11 kommentarer

Manglende grafikkort

Hej Alle

Jeg har et stort problem med mit skærmkort
Windows kan ikke finde det, den siger at det er et standard PCI VGA kort men det er et
Daytona Geforce 4 ti 4200.

Jeg har prøvet at formatere harddisken men det hjalp ikke. Det er både i Windows ME og XP.

Den er sat til agp bios men hvis jeg sætter
bios til default så sætter den bios til VGA PCI.

Kan det være et defekt kort eller hvad.

Hvis jeg sætter et gammelt TNT 2 i er der ikke
problemer. Mit bundkort er et Asus P4 533 S

Hvad gør jeg?

Venlig hilsen peroglisbeth
Avatar billede lrd Nybegynder
03. juni 2003 - 08:20 #1
Hvilken driver bruger du
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. juni 2003 - 08:20 #2
Nej, jeg tror bare du mangler at lægge drivere på. Hent de nyeste drivere på www.nvidia.com
Avatar billede lrd Nybegynder
03. juni 2003 - 08:21 #3
Avatar billede lrd Nybegynder
03. juni 2003 - 08:21 #4
Jeg vil råde dig til at bruge nr 7 fra toppen(40.72)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. juni 2003 - 08:22 #5
Avatar billede lrd Nybegynder
03. juni 2003 - 08:24 #6
Den nyeste fucker en del pc'ere op :-)
De er som regl ikke gennemtestet. Ved fra min egen pc at alle andre end denne 40.72 for den til at hakke i grafikken men igen det er jo ikke sikkert den gør hos andre
Avatar billede gilles_dk Nybegynder
03. juni 2003 - 09:13 #7
Installer driverne til motherboarded, der findes nogle motherboards som har brug for nogle drivere, for at AGP porten kan findes.
Avatar billede gilles_dk Nybegynder
03. juni 2003 - 09:14 #8
ups, læste ikke at du havde sat et TNT 2 i bundkortet..  men er det også AGP eller er det PCI ??
Avatar billede peet-49 Novice
03. juni 2003 - 09:18 #9
Uden driver, er alle grafikkort-kun standard kort.
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2003 - 10:09 #10
Har slev haft lignende problemer med Daytona kort, accepter det som et Standard PCI kort, og når du er inde i Win Xp, fjerner du kortet i enhedshåndtering, og trykker opdater, så sig nej til xps valg af Standard PCi, og brug driver cden der medfølger med dit kort.

Ignorer hvis XP siger at driveren ikke passer , og tving det til at installere dine valgte drivere, så virker det!!!
Avatar billede lrd Nybegynder
11. juni 2003 - 16:03 #11
Feedback tak!