Avatar billede mastertonny Nybegynder
02. juni 2003 - 18:55 Der er 4 kommentarer

Flash på hjemmeside

hejsa er der en som kan fortælle mig hvordan man laver en flash hjemmeside søger et seriøs svar
Avatar billede zchou Nybegynder
02. juni 2003 - 19:00 #1
øhhh.... http://www.eksperten.dk/spm/359835 <---Det er imod reglerne at oprette det samme spørgsmål 2 gange.
Avatar billede fangel Nybegynder
02. juni 2003 - 19:00 #2
hejsa, er der en der kan fortælle mig om det er muligt at læse reglerne før man stiller spøgsmål

http://www.eksperten.dk/regler.phtml <- punkt 2.1.11

---

http://www.eksperten.dk/spm/359835

og det er seriøst det med at købe flash og tage de indbyggede tutorials, de er faktisk gode!

Morten
Avatar billede pyroman Nybegynder
05. juni 2003 - 16:47 #3
Jeg er flashprogrammør så her kommer et seriøst svar:

1. Køb Flash...

2. Tag de indbyggede tutorials der er i hjælp'en...

3. Når du har fået erfaring nok til at kunne lave små ting i flash søg efter nye tutorials på nettet, fx www.flashkit.com/tutorials og www.actionscript.org - for andre links: søg her på eksperten...

4. Stil konkrete spørgsmål om konkrete problemer på eksperten

5. Hvis du stadig ikke kan lave en flashside så gå ind på www.flashkit.com/movies og hent én gratis..

6. Hvis det stadig ikke går, så lav en html-side...

7. Hvis dette heller ikke går så drop at lave hjemmesider eller sæt en proffesionel til det...

8. Hvis heller ikke dette kan gå - så tag dit eget liv... :o)

Det er hårdt arbejde at lave en hjemmeside - flere herinde på eksperten har brugt år på at lære flash!!! Og så må du nok hellere lukke det ene af dine spørgsmål, som du nok har læst så er det imod reglerne at oprette 2 identiske, jeg tror ikke jeg også behøver at komme med citater fra regelsættet... Du kunne jo bare have lagt teksten fra dette spm i en kommentar til dit tidligere spm!!

/Filip
Avatar billede fangel Nybegynder
06. juni 2003 - 10:52 #4
Filip / PyroMan => 'nuf' said ;) (du er hjemme i weekenden ik' så kunne vi få lavet lidt)