Avatar billede hvidgaard Nybegynder
02. juni 2003 - 17:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

how to bin image

Hvilke program/hvad er det bedste til at lave bin images af cder?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. juni 2003 - 17:30 #1
Det må vel være cdrwin. Såvidt jeg ved er det dem der opfandt bin-filen.
http://www.downloadsafari.com/download.asp?address=CDRWin3.7c
Avatar billede hvidgaard Nybegynder
02. juni 2003 - 17:52 #2
1000 Tak for det...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. juni 2003 - 18:00 #3
Takker for point :-)
Avatar billede hvidgaard Nybegynder
02. juni 2003 - 18:14 #4
Kender du andre programmer? For det der er godtnok tricky...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. juni 2003 - 18:41 #5
Ja, clonecd og blindwrite, men om de kan lave bin filer ved jeg ikke. Alle brænderprogrammer laver jo faktisk deres format, hvilket var derfor jeg foreslog cdrwin. Jeg har desværre ikke længere programmet indstalleret, så jeg kan deværre ikke give dig specifikke instruktioner
Avatar billede hvidgaard Nybegynder
02. juni 2003 - 18:53 #6
Det kan jeg nu godt finde ud af, men at finde en key der virker er ret svært (hvis man ik har tastet en rigtig key bliver alt bare korrupt)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. juni 2003 - 18:57 #7
Ja...hvis jeg hjælper dig med det bliver jeg smidt ud af eksperten, så der står du altså alene.
Faktisk bør du slet ikke komme med den slags udtalelser, idet det faktisk er nok til at få dig smidt ud, hvis jeg har forstået reglerne rigtigt *s*

Men hvis du kun skal lave bin filer, er softwaren da ikke indskrænket så vidt jeg ved. Indskrænkningen går da kun ud på at den kun vil brænde med 1x speed.
Avatar billede hvidgaard Nybegynder
02. juni 2003 - 19:19 #8
Det har jeg sgu ik lige fået læst igennem hehe... Men fair nok... men det med 1x speed virker kun i et år efter de udgiver den = udløbet... Jeg prøver at google lidt mere specifikt efter det, måske daemon tools kan hjælpe ;) men takker igen