Avatar billede Aliriza Nybegynder
01. juni 2003 - 14:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike Server

www.gamehotel.dk sælger en 12 personers server til 260 kr pr måned. Vi har bestilt en 7 dages gratis prøvetid og foreløbigt har det vist sig, at det er en rigtig god server.

Men inden vi køber noget, vil vi gerne høre om nogen af jer kender til alternativer?

Der er 100 point til deling for de gode svar, på forhånd mange tak!
Avatar billede amplificator Nybegynder
01. juni 2003 - 15:03 #1
Du har såvidt jeg kan se bestilt en national sever? Så ved du godt at folk som ikke bor i DK ikke kan joine serveren, right?
Avatar billede Aliriza Nybegynder
01. juni 2003 - 15:12 #2
Jo, men der står i deres FAQ at man kan få serveren åbnet hvis der bliver behov for udlandske spillere.
Avatar billede Aliriza Nybegynder
18. juli 2003 - 20:47 #3
Det har vist sig at gamehotel.dk er supert, ellers tak for indlæggene...
Avatar billede popsy Novice
18. juli 2003 - 20:57 #4
Mener jeg også, vi har lige haft en måneds fødselsdag på deres servere, og vi er fuldt ud tilfredse!