Avatar billede bear_beer Nybegynder
30. november 2000 - 08:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Explorer fejl ved opstart

Hjælp mig!!!!

Jeg er på skideren....
Jeg instalerede ie 5.0 i går og nu er min mors comp. fuckt up!!!!!

Hver gang jeg starter den op og skriver adgangskode kommer den og siger at der er eksplorer fejl! hvorefter jeg kun kan trykke luk program. problemet er at den heller ikke kan starte i fejlsikret.

Jeg har prøvet at instalere windows forfra, dog uden at formatere da hele min mors regnskab ligge på den og en masse andet af hendes lort!!! så den metode er udelukket nogen der har et godt forslag???
Avatar billede nixon Juniormester
30. november 2000 - 09:00 #1
Hvad skete der efter at du reinstallerede win9x igen ? ... samme fejl ?
Og siger den mere énd \"explorer fejl\" ?
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
30. november 2000 - 09:19 #2
Jeg foreslår at du lader være med at trykke luk program, derefter dobbeltklikker du på en tomt sted på skrivebordet. Så skulle taskmanager gerne komme frem.
Derefter skriver du denne kommando.

rundll32 setupwbv.dll,IE5Maintenance \"C:\\Programmer\\Internet Explorer\\Setup\\SETUP.EXE\" /g \"C:\\WINDOWS\\IE Uninstall Log.Txt\"

Det skulle gerne kunne få boxen frem så du kan vælge tilføj- fjern explorer. Her kunne du evt. prøve at vælge reparer internet explorer.

Hvis det ikke virker så prøv om du kan komme i kontolpanelet, og vælg tilføj-fjern explorer, og så reparer, eller fjern.

Mvh. Blueyed1