Avatar billede dougheffernan Nybegynder
31. maj 2003 - 15:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Canal digital + TV3?

Nogen der ved om der findes en løsning som kan give mig Canal digital's Family-pakke OG TV3/TV3+? (uden selvfølgelig at købe både et Canal digital og Viasat abonnement!)
Avatar billede rasci Nybegynder
31. maj 2003 - 15:33 #1
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
31. maj 2003 - 15:35 #2
Hvad hentyder du til med regelsættet??? Jeg spørger IKKE om et "hack", jeg spørger om der er en "TV-udbyder" der har sammensat en pakke som indeholder det Canal digital's Family pakke OG TV3/TV3+...
Avatar billede rasci Nybegynder
31. maj 2003 - 15:37 #3
Det ved jo en vær, så længe vi taler om parabol.. Hvis man ikke vil betale og gerne vil have noget så må man lave noget ulovligt og det er ikke lovligt at opfordre til på eksperten.dk
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
31. maj 2003 - 15:39 #4
rasci, jeg har været på eksperten længe, så det ved jeg godt.......spørger bare om der findes noget a la TDC's "kabel-pakke", da jeg er bosat på Bornholm. Har før haft en TDC pakke da jeg boede i lejlighed herovre, men det er jo noget helt andet når man bor i hus, sådan rent antennemæssigt osv.
Avatar billede fromsej Praktikant
31. maj 2003 - 15:40 #5
Der må da være en antenneforening hos dig?
Avatar billede fathat Nybegynder
31. maj 2003 - 15:40 #6
Slap da lige lidt af Rasci
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
31. maj 2003 - 15:43 #7
hmmm.....ja, som vist kun "virker", hvis man bor i lejlighed......(der er jo så mange abonnementer!)......jeg synes bare ikke det kan være rigtigt at jeg skal købe 2 forskellige pakker, med 30 tv-kanaler i hver, hvoraf de 25-26 er "overlappende"....
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
31. maj 2003 - 15:47 #8
TV3/TV3+ sender en del programmer jeg gerne vil se, men jeg synes bedre om Canal digital's øvrige kanal-udvalg.
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
31. maj 2003 - 15:51 #9
Nå, jeg må vel nøjes med Canal Digital's programpakke, der er vel ikke andet at gøre.
Avatar billede fromsej Praktikant
31. maj 2003 - 15:54 #10
Det tror jeg desværre ikke.
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2003 - 16:57 #11
korrekt - du blir nød til at købe begge pakker. Men du kan jo nøjes med Viasat's basispakke, og så evt. supplerer med CanalDigital Family.