Avatar billede realonetwo Nybegynder
30. maj 2003 - 17:46 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Hvem er Hestenhenning?

Hvem er har navnet "hestenhennig"???
Du har fået 5 stjerner på OC.dk ;-))  (i torsdags , fakstisk)
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2003 - 17:48 #1
?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. maj 2003 - 17:50 #2
og det udlover du 200 point for
prøv lige at kigge reglerne, www.eksperten.dk/regler.phtml , igennem inden du skulle finde på at give point til en eller anden bruger
Avatar billede realonetwo Nybegynder
30. maj 2003 - 17:50 #3
Hehe... Hestenhenning har svaret på et spørgsmål, men jeg kan ikke give ham mine points, så må jeg jo oprette et nyt spørgsmål!!!! ;-)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. maj 2003 - 17:51 #4
så til en anden gang, skal du oprette det med overskriften Point til bruger, og med reference til det spørgsmål det gælder
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. maj 2003 - 17:53 #5
hestenhenning burde kunne svare igen i det spørgsmål, så kan han få point
Avatar billede terry Ekspert
30. maj 2003 - 17:54 #6
and we still want to know which question you are refering to, otherwise we can ask admin to take a look :o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. maj 2003 - 17:55 #7
Avatar billede terry Ekspert
30. maj 2003 - 17:55 #8
Not so many questions to look back through :o)
http://www.eksperten.dk/spm/339290
Avatar billede realonetwo Nybegynder
30. maj 2003 - 17:55 #9
http://www.eksperten.dk/spm/339290
Den er sku go' nok ;-)
Avatar billede terry Ekspert
30. maj 2003 - 17:55 #10
:o)
Avatar billede realonetwo Nybegynder
30. maj 2003 - 17:56 #11
:o)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. maj 2003 - 17:57 #12
så du kunne lige overkomme det, terry*LOL*
Avatar billede terry Ekspert
30. maj 2003 - 17:57 #13
you need to place an answer in the other question yourslef and accpt it that way you get your points back, otherwise there are 400 points for the same question which is NOT allowed :o)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. maj 2003 - 17:58 #14
realonetwo, du skal selv lukke det andet spm ved at lægge svar selv, og acceptere det
Avatar billede terry Ekspert
30. maj 2003 - 17:58 #15
Yes it is rather warm today :o)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. maj 2003 - 17:58 #16
damned terry. du er sq hurtig på tasterne ;-)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. maj 2003 - 17:59 #17
realonetwo => her er et spm om samme problem.. og hvordan det "løses" med at give pointz!
http://www.eksperten.dk/spm/358630
Avatar billede realonetwo Nybegynder
30. maj 2003 - 18:00 #18
Okay Terry!!! Tak :o)
Avatar billede realonetwo Nybegynder
30. maj 2003 - 18:03 #19
Og så er den også lukket!!!!!

Lige en ting hvorfor er i så hurtige når noget ikke ser reelt ud????
Kan I ikke koncentrere jer lidt mere om de spørgsmål man stiller, jeg har kun 2 spørgsmål, og 2 har svaret( 1 på hver ) Hvorfor bruger I ikke tid på det istedet?????? :o) Bare en tanke.
Avatar billede terry Ekspert
30. maj 2003 - 18:06 #20
realonetwo, I agree to some extent, but as I dont know a thing about your question then I am sorry to say I cant answer it :o) Ask me something else and maybe I can :o))
Avatar billede hestenhenning Nybegynder
30. maj 2003 - 18:09 #21
Ja, jeg er lidt sent på den, men her kommer svaret!!!!!!!
Nu til hestenhenning, han er en lykkelig lille Valak, som græsser på en mark lidt uden for Århus, nærmere betegnet Højbjerg.
Når han ikk pløjer marken sammen med bondemanden, så tjekker han nettet og hjælper med dual-channel problemer på eksperten.dk og overclocker sin karret, som snart skal have nyt hus og køling, men det er en hel anden historie...
God nat og sov godt.
Nej, det er en navn der poppede op i folkeskolen, og hængt ved i min bevisthed, og bruges som bruger navn netttet over. Hvorfor ved jeg ikk og hvorfor jeg ikk skifter til et andet, men med denne lille historie, kunne jeg puste liv i den ny opdigtede figur og bruge navnet fremover, hvem ved????
Hvad syntes I????
/Thomas
Avatar billede realonetwo Nybegynder
30. maj 2003 - 18:09 #22
Jeg er nu ikke præcis efter nogen bestemt, det væltede bare pludeselig ind, ikke lige hvad jeg har oplevet på de andre spørgsmål!!!! Det var også bare en tanke :o)
Avatar billede realonetwo Nybegynder
30. maj 2003 - 18:13 #23
LOL, det var jo lige den historie jeg ledte efter ;-)
Og igen tak for hjælpen Thomas ;-))