Avatar billede beta Nybegynder
29. maj 2003 - 10:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Browser gemmer søgninger

Efter at jeg har kørt Windows update, så bliver alle mine søgninger på (f.eks.) google.com nu gemt, hvordan undgår jeg dette ?

Selv om jeg har slette midlertidige internetfiler, er de gamle søgninger der stadig hvis det første bagstav i det nye søgeord matcher med et af de gamle ord.
Avatar billede nobugs Nybegynder
29. maj 2003 - 10:58 #1
Du har nok sagt ja til at den skal huske alt du indtaster i forms..
Avatar billede nobugs Nybegynder
29. maj 2003 - 10:58 #2
Tools >> Internet Options >> Content
Der er noget der hedder AutoComplete... slå det fra
Avatar billede fromsej Praktikant
29. maj 2003 - 11:01 #3
Slet dine cookies.
Avatar billede beta Nybegynder
29. maj 2003 - 12:25 #4
Jeg har ikke sagt ja til at alt skal huskes, og cookies er også slettet, det er kommet efter Win updaten.

nobugs > hvad er stien i DK udg. ?
Avatar billede nobugs Nybegynder
29. maj 2003 - 19:59 #5
Det er vel noget lign:

Værktøjer>> Internet Indstillinger >> [den 4. fane]>> AutoComplete
Avatar billede fh1dk Nybegynder
02. juni 2003 - 13:01 #6
funktioner
indstillinger
indhold
autofulførsel

fjern hakkerne, så skulle den være der
Avatar billede beta Nybegynder
04. august 2003 - 23:32 #7
Takker.