Avatar billede fixxxer Nybegynder
28. maj 2003 - 17:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

lave en power switch

Jeg sidder og bygger en pc i en papkasse (indtil jeg får fat i et kabinet)

Hvordan løser jeg lige problemet med en power switch?
Nogen kontruktive forslag :)
Avatar billede bredker Nybegynder
28. maj 2003 - 17:38 #1
sæt en kontakt på fra et gammelt kabinet
Avatar billede bredker Nybegynder
28. maj 2003 - 17:40 #2
du kan evt tage en ringklokkekontakt
Avatar billede jpvj Nybegynder
28. maj 2003 - 17:45 #3
Du kan købe et ringetryk. Hvis du skal lavet det helt fint, så laver du en prell-fri kontakt med lidt elektronik, men det går fint uden :-)
Avatar billede websafe Nybegynder
28. maj 2003 - 17:47 #4
find dit lokale supermarked og få fat i en kontakt til en lampeledning eller en kontakt (uden stik s'fø'li') til væggen. Evt. kan du også kigge forbi en elektronikbutik eller køb på nettet: http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=elektronik&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr=lang_da
Papkassen kunne du jo skifte ud med en trækasse (se eks. http://www.supermorten.dk )
Avatar billede fixxxer Nybegynder
28. maj 2003 - 17:53 #5
jeg fandt en kontakt fra et gammelt kabinet af noget IBM, prøver det lige af
Avatar billede fixxxer Nybegynder
28. maj 2003 - 20:50 #6
det var lidt tåbligt for 30 point, men tak for hjælpen :)