Avatar billede tuctoh Nybegynder
26. maj 2003 - 17:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Creation af banner

Hej,

Jeg skal have lavet et banner til følgende website:

http://www.workandenjoybeinghome.com

billederne på siden må godt bruges direkte i banneret, og jeg havde da selv tænkt på at bruge logoet some en del af det.
Størelsen skal være som på et standard banner; 468*60. Det må godt være gif, og måske flash.
Det må ikke fylde for meget, da det skal vises for en meget stor gruppe af brugere.

Bannerne kan mailes til:
webmaster@secretsofwar.net
eller uploades på jeres eget website.

Det banner jeg bruger, får pointsene.
På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede tuctoh Nybegynder
26. maj 2003 - 17:50 #1
jeg har selv prøvet med et banner:
www.secretsofwar.net/banners/workandenjoybeinghome.gif
men som i kan se er størelsen helt sindsyg... jeg har ikke kunnet få størelsen ret meget ned.
Kan i evt. hjælpe med dette ellers?
Avatar billede tuctoh Nybegynder
26. maj 2003 - 21:38 #2
Jeg bruger nu:
www.secretsofwar.net/banners/workandenjoybeinghome4.gif
så med mindre der er nogen der laver et endnu bedre banner, vil jeg tage pointene til mig igen :)
Avatar billede lyhg Nybegynder
27. maj 2003 - 12:23 #3
jeg skal nok prøve på at lave noget i flash....
hvad med teksten....? skal jeg bare bruge det som du har skrevet på dit banner??
og er det en del af en konkurrence eller er du webmaster for den hp?
Avatar billede tuctoh Nybegynder
27. maj 2003 - 16:57 #4
Jeg er webmaster for den HP, og en sponsor bad mig lave banneret til det.

Teksten... den tekst jeg har brugt på
www.secretsofwar.net/banners/workandenjoybeinghome4.gif
er vist det der skal bruges... du kan dog eventuelt også bruge den tekst der er på
www.secretsofwar.net/banners/workandenjoybeinghome.gif
sammen med :)
Avatar billede tuctoh Nybegynder
31. maj 2003 - 16:46 #5
ok, jeg satser på at du har droppet bannere, og lukker spørgsmålet.