Avatar billede blim Nybegynder
25. maj 2003 - 12:58 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Ændre information og ikon på en Projector

Hej...
Ved nogen om man kan ændre ikonet samt informationen på den EXE Projcector fil man laver?

Som standard er ikonet det samme som Directors og fil-informationen er alt for meget Macromedia inspireret/infiltreret :)
Avatar billede kanding Nybegynder
25. maj 2003 - 13:40 #1
se her : http://www.penworks.com/xtras/index.cgi
Kig på :Iconizer
Avatar billede sparkl Nybegynder
25. maj 2003 - 22:47 #2
Du kan også ændre i den .skl fil der er ligger i Director installationsmappen.

Du kan se fremgangsmåden her:

http://www.macromedia.com/support/director/ts/documents/fmkb0611.htm
Avatar billede blim Nybegynder
26. maj 2003 - 10:25 #3
Dilemma! I har begge to hjulpet mig med at finde svaret! Hvem skal have pointene? :D

Tak begge to i øvrigt
Avatar billede kanding Nybegynder
26. maj 2003 - 12:36 #4
Hvis sparkl's virker, er den jo billigst.Ellers del dem... ;-)
Avatar billede blim Nybegynder
26. maj 2003 - 12:39 #5
Gud, det vidste man ikke man kunne :D
Avatar billede kanding Nybegynder
26. maj 2003 - 12:49 #6
Blim er du i virkeligheden Golem fra Ringenes Herre, jeg mener, med det sprog....;-)
Avatar billede blim Nybegynder
26. maj 2003 - 13:13 #7
jajaja... det gik lidt hurtigt i farten ik :D