Avatar billede kka Nybegynder
24. maj 2003 - 22:57 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Points til sonic_86

Tak for hjælpem sonic_86 over ICQ

Hvis i andre vil vide det så har han lært mig lidt php & MySQL.
Avatar billede sonic_86 Nybegynder
24. maj 2003 - 22:58 #1
Det var så lidt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. maj 2003 - 23:07 #2
Point må KUN modtages hvis man har hjulpet med et spørgsmål her på eksperten.dk - læs reglerne: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Specielt pkt. 2.1.13: "Det er ikke tilladt at: tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon)."

admin/coadmin er notificeret.
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2003 - 23:08 #3
æhm det går ikke

Du/i bliver nød til at poste noget history eller får i en anmeldelse i nakken
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. maj 2003 - 23:10 #4
space> de kan da godt poste deres icq samtale - det hjælper bare ikke, da det stadig er ulovligt ;)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. maj 2003 - 23:14 #5
sonic_86 => du bedes levere de 200pointz tilbage til kka, eller komme med løsning for det "problem" du har klaret for kka..

Plus I begge bedes komme med en Rigtigt godt forklaring på hvorfor begge bruger er registeret på samme PC

I har 72timer til at komme med en forklaring eller deaktivers begge brugere!

Rkhdk /CoAdmin
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. maj 2003 - 23:16 #6
go go go ;)
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2003 - 23:16 #7
john_stigers > ohh well... Engang var det i hvert fald iorden bare man posted icq loggen :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. maj 2003 - 23:18 #8
space => det er det stadig
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
24. maj 2003 - 23:19 #9
Hej kka/sonic 86

Nu vil jeg ikke virke som en lyseslukker men ...det ville være på sin plads at smide et link til spørgsmålet.
Da Eksperten fungerer både som et IT-forum og en database som man kan søge information om tidligere besvarede spørgsmål i er det ikke i Ekspertens ånd (regler) at folk uddele point for spørgsmål som andre brugere ikke har  mulighed for at se svaret på ..dette kan koste en advarsel ..og ved gentagende gange en deaktivering.

MVH ExNatteRavnen
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
24. maj 2003 - 23:22 #10
lol ..skulle lige på potten imens jeg skrev dette indlæg ..kan se at der er blevet taget hånd om dette problem imens :)
Avatar billede sonic_86 Nybegynder
24. maj 2003 - 23:38 #11
Det må i meget undskyld jeg har ikke lige se på reglerne :(

KKA skulle have hjælp til at lære at bruge PHP og MySQL da han godt kunne tænke sig at lege med det da der er flere muligheder i php end det normal html.

KKA spurgte mig så om jeg ikke skulle have nogle for det da jeg jo har hjulpet ham med det og så sagde jeg til ham at vi kan oprette en konto her inde på eksperten så han kunne give mig de 200 points som tak for hjælpen.

Ting jeg har lært ham:
Kommen i forbindelse med db'en
Hive data ud af db
output med php
include med php
forskellige ting man kan bruge i MySQL
oprettelse af table og felter i db

I må meget undskyld og dette vil ikke ske igen så må han bare give næste gang tilbage i cola :)

Hvis dette ikke er godt nok må jeg jo give pointene tilbage.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. maj 2003 - 21:19 #12
Point skal tilbage - sorry, men sådan er reglerne :)
Avatar billede fcs Novice
29. maj 2003 - 16:01 #13
Sonic_86>> Pointene skal tilbage hurtigst muligt. Opret derfor et spørgsmål og få det ordnet - så er den sag ude af verdenen.

FCS/Coadmin
Avatar billede fcs Novice
03. juni 2003 - 10:49 #14
Sonic_86>> Dette er sidste gang du bliver bedt om at levere pointene tilbaeg. Sker der ikke noget indenfor 72 timer er næste skridt deaktivering.

FCS/Coadmin
Avatar billede sonic_86 Nybegynder
04. juni 2003 - 17:47 #15
Har kun 124 points mangler lige lidt..
Avatar billede sonic_86 Nybegynder
04. juni 2003 - 19:56 #16
Avatar billede fcs Novice
05. juni 2003 - 10:29 #17
Tak for det.