Avatar billede skurk Nybegynder
24. maj 2003 - 02:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Træls mus

Jeg har en gammel bærbar med win98, musen er lidt problematisk, hvad enten jeg bruger den "knop" midt i tastaturet eller sætter en anden mus til. Tit og ofte kører musemarkøren ud i højre side af skærmen og vil ikke flyttes der fra.
Jeg har prøvet med flere forskellige mus og har også prøvet at fjerne alt der hedder mus via enhedshåndterningen, men problemet bliver ved med at vende tilbage, nogen forslag?
Avatar billede skaw Nybegynder
24. maj 2003 - 03:37 #1
har du prøvet at instalere en logitech 3 knaps mus det kan næsten alle mus køre med
Avatar billede c-holst Novice
24. maj 2003 - 06:36 #2
har man mulighed for at disable den der mus på selve maskinen
Avatar billede polle_vendsyssel Nybegynder
24. maj 2003 - 09:36 #3
Det er sikkert den indbyggede mus der er i pc'en der er en fejl på...

Nogen bærbare kan i BIOS disable den "onboarde" mus, andre kan gøre det fra windows-.

Hilsen Peder
Avatar billede c-holst Novice
24. maj 2003 - 19:03 #4
fik du det klaret så vi kan få lukket
Avatar billede skurk Nybegynder
26. maj 2003 - 22:18 #5
Tak skal i ha' alle, det hjalp virkeligt at gå i bios og disable "onboard" musen.