Avatar billede pornmeister Nybegynder
23. maj 2003 - 14:12 Der er 50 kommentarer

Porno-websted

Jeg går og tænker på at oprette et pornowebsted med online betaling for at se billeder.

Jeg kan det med at finde og skaffe mange billeder men mangler nogle til at lave betalingsdelen og login og medlemsdatabasen.

Har skaffet en sponcer til et webhotel og kan selv lave design mv. Har fundet en der gider at lave det med de små billeder.

Er der nogle der er friske på at lave sådanne et websted og som er over de 18 år og kan det med betalingsdelen/login/medlemsdatabase og som også vil deltage i de andre ting ?
Avatar billede janemil Nybegynder
23. maj 2003 - 14:16 #1
>Jeg kan det med at finde og skaffe mange billeder
Hvis du mener at du tager dem fra andre sites - vil jeg KRAFTIGT fraråde dig det. Porno virker lovløs, men tro mig at hvis du bruger andres billeder, så bliver du sagsøft ind i h.. - i hvert fald hvis du er et betalingssite.

www.worldpay.com www.paypal.com og en mængde pornospecifikke betalingssystemer gør det meget let at lave. Tror det kan laves på 1 uges tid.
Avatar billede pornmeister Nybegynder
23. maj 2003 - 14:23 #2
Har tænkt at skaffe billederne fra steder uden copyright og har faktisk allerede over 70.000 stk. liggende og jeg har da ikke tænkt mig at stå offentligt frem og fortælle at det er mig der driver et pornosite. Så jeg tror ikke at der bliver problemer der. Vil lave det som et firma.

Du har nok ret. Det vil tage en uges tid at lave en std. version, men det jer vil er lidt mere krævende og tager derfor nok 1 måneds aftenarbejde til start blot for det på webstedet.
Avatar billede janemil Nybegynder
23. maj 2003 - 14:26 #3
>fra steder uden copyright
ha ha

>stå offentligt frem og fortælle
Hvis du vil modtage penge er det jo lidt svært at skjule. Og dit domæne, samt din webudbyder er da lette at finde.
Avatar billede pornmeister Nybegynder
23. maj 2003 - 14:29 #4
Sidst jeg kikkede så står domænet ikke i mit navn og ham der sponcorer webhotellet er ikke lige den der oplyser mit navn. Firmaet kommer til at stå om betalingsmodtager. Hvor er sammenfaldet med min person så henne
Avatar billede peturkirke Novice
23. maj 2003 - 14:30 #5
Jeg vil fraråde alle at medvirke til sådan noget lort.

Porno er ødelæggende for samfundet, og i vil ikke få nogen glæde af en sådan side.
Avatar billede janemil Nybegynder
23. maj 2003 - 14:31 #6
Når der står en person med en dommerkendelse ved din udbyders dør skal du høre ham hyle dit navn som en gris.
Avatar billede janemil Nybegynder
23. maj 2003 - 14:31 #7
Hvorfor lave en side, hvis man ikke vil stå ved den???
Avatar billede pornmeister Nybegynder
23. maj 2003 - 14:33 #8
Jeg tror at jeg får den størst mulige glæde at sådanne en side. Men det bliver jo min sag. Lad ham hyle, han sidder på en lille ø ude i stillehavet så der er nok ikke meget hjælp at hente.
Avatar billede janemil Nybegynder
23. maj 2003 - 14:34 #9
Kan godt lave dig et betalingssystem for den rette pris.
Avatar billede janemil Nybegynder
23. maj 2003 - 14:40 #10
Har lavet mange betalingssites.
CV www.webmasteren.dk
Avatar billede pornmeister Nybegynder
23. maj 2003 - 14:42 #11
Har set din cv.... Det var din indstiling som afgjorde at det ikke havede nogle intresse...
Avatar billede janemil Nybegynder
23. maj 2003 - 14:47 #12
>indstiling
Nå ok det er jo fair nok.

Men jeg ved hvor meget man skal passe på copyright. Folk tror det er så let at gemme sig på dominica eller noget i den stil. Men det tager ikke over den dag at finde alle infos om ejere af firmaer der.

Tag dine egne billeder, hvis du mener det seriøs. Folk gider jo heller ikke betale for billeder de kan finde andre steder.

De folk der køber adgang har allerede set de billeder - de kan navngive hver en pige på nette. De vil have NYE billeder.
Avatar billede pornmeister Nybegynder
23. maj 2003 - 14:54 #13
Billeder af teens kan man finde alle steder og endda gratis. Men hvis du har et websted der har alle kategorier samt mange billeder skal det nok få en del til at betale. Min sponcer har allerede et site som han tjener penge på og det lader til at være en god forretning.

Nok om det.

Hvis der er nogle der er intresseret kan de sende en mail på jens@sadisten.com Jeg kikker på den mailkonto 1 gang hver aften. Jeg vil så sende de udvalgte en mail med mere info.
Avatar billede locturian Nybegynder
23. maj 2003 - 14:54 #14
Hej pornmeister

Et par gode råd:

1. Pornobranchen, kan som nævnt, lyde som en lovløs os snusket branche, men du bliver overrasket når du kommer godt ind i den. Der er et MEGET stort etableret community bag det. Hvis du fucker i det, bliver du blacklistet ALLE steder på nettet, og så kan du godt dreje nøglen om...
2. Billeder uden copyright? - Aha, folk tager bare billeder, og siger "værsgo" eller hvad? - Om der står COPYRIGHT på dem eller ej, er for så vidt ligegyldigt. Dem der sælger billeder, men bestemt også dem der har taget dem, kan genkende serierne, og så bliver du sagsøgt og blacklistet. Og nej, du KAN ikke gemme dig på nettet, uanset hvor mange facader du benytter :)
3. Det kræver kapital at starte op med et betalingssite. Du har skaffet en sponsor til en host, ok, så er du på vej. Men det kræver materiale, og det kommer du ikke gratis til. Som nævnt, vil folk se nye billeder. Og de skal være af god kvalitet, og med flotte piger. Dårlige billeder, med grimme piger, kan surferen finde på 10000 websites på nettet, gratis... Så du kommer nok ikke uden om at skulle betale for en hel del serier af god kvalitet. Og ja, der er ligefrem hele butikker på nettet der KUN sælger den slags... mange butikker faktisk :)

Hvis du stadig har mod på det, kan du fange mig på icq: 42896058 hvis du skulle bruge et par gode råd...

/Loc out
Avatar billede pornmeister Nybegynder
23. maj 2003 - 15:07 #15
Loc " endelig en der taler fornuft.
1. Ja det er sikkert en stor branche med mange etableret spillere men som nævnt har jeg fået en del gode råd og vejledning fra min sponcer. Han har været i branchen i mange år. Måske bliver man en dag blacklistet visse steder, men hvad, det er jo nemt at starte op igen.
2. Der er ikke copyright på nogle af billederne og de er skaffet "lovligt" via et konkursbo. Så kan de jo sagsøge konkursboet for min skyld.
3. Ja det kræver kapital, derfor har jeg også fundet en sponcer til host mv. det eneste vi selv skal er at lave webdelen. Billederne er så mangfoldige at der helt sikkert er nogle som folk ikke har set og de er i hele spectrumet så der er noget for en hver smag. Ja der er mange der sælger den slags. Jeg vil også kun have en lille del af markedet. faktisk kun en brøkdel, men det er jo også mange penge der er på spil i den branche.
Avatar billede pornmeister Nybegynder
23. maj 2003 - 15:09 #16
Går offline nu - er først tilbage i morgen aften.
Avatar billede blackie Nybegynder
23. maj 2003 - 15:10 #17
Avatar billede locturian Nybegynder
23. maj 2003 - 15:11 #18
Bare i orden... Du kan jo kontakte mig på icq, hvis du lyster...
Avatar billede pornmeister Nybegynder
23. maj 2003 - 15:29 #19
Loc " ok fanger dig på icq i aften.
Blackie " det er jo en gammel sag, hvor vil du hen med den ?
Skal jeg forstå det sådanne at i gutter vil være med ?
Avatar billede locturian Nybegynder
23. maj 2003 - 15:35 #20
Jeg har aldrig noget imod at tjene lidt penge, og jeg har en masse kontakter jeg kan trække på, så hvis du har tingene i orden, vil jeg da gerne hjælpe til....
Avatar billede nethuset Nybegynder
23. maj 2003 - 17:26 #21
erhmm... pornmeister... du skriver at der ikke er copyright på nogle af billederne... lad mig sige det sådan: det er der. No matter what, så vil der ALTID være copyright på billederne - end of story. Og "lovligt" via et konkursbo - hvis det konkursbo som du har overtaget har købt licenser til brug af de billeder, kan du ikke bare overtage licensen - det skal du først snakke med producenten om, dvs. licensudstederen.
Hvis du har spørgsmål vedr. adultrelaterede ting, skal du være velkommen til at kontakte mig på icq 68520769
Avatar billede backside Nybegynder
23. maj 2003 - 19:38 #22
....og hvis du søger en sælger af materiale kan du kontakte mig: #146919992
Avatar billede arne_v Ekspert
23. maj 2003 - 21:03 #23
Alt er default copyrigthed medmindre materialet explicit
er overgivet til public domain af rettigheds ejeren.

Jeg anser det som værende totalt usandsyneligt at den slags
billeder er gjordt til public domain

Derfor er det en overtrædelse af ophavsret loven medmindre du
har tilladelse fra rettigheds ejeren.

At du har betalt for dem hjælper dig kun hvis den
du har købt af har haft legale rettigheder.

Hvis ikke så har du stadigvæk ansvaret for at krænke
ophavs retten.

I modsætning til andre så har jeg ikke den fjerneste anelse
om hvor strengt den slags rettigheder bliver håndhævet.

Men for mig er der ikke tvivl om at du planlægger at overtræde
ophavsrets loven.

Og jeg er heller ikke i tvivl om du er klar over det siden
du forsøger at skjule dig på den måde.

Og jeg vil på det kraftigste fraråde folk at lade sig involvere
i et så suspekt projekt.
Avatar billede blackie Nybegynder
23. maj 2003 - 21:34 #24
arne_v-> ;-} Der er noget galt her......
Avatar billede backside Nybegynder
23. maj 2003 - 21:43 #25
arne_v>> "I modsætning til andre så har jeg ikke den fjerneste anelse
om hvor strengt den slags rettigheder bliver håndhævet."

Jeg ved så meget at der hvor jeg har "forbindelse" i den retning er det første krav 250k hvis materialet bliver fundet andre steder end hvor det burde.
Det er producenten selv der stiller kravet, så der er ikke en masse mellemled der kan skabe tvivl.
Jo, det kan skam blive dyrt. ;)
Avatar billede arne_v Ekspert
23. maj 2003 - 22:04 #26
Det lyder som 250000 gode grunde til at respektere andres
ophavsret.

:-)
Avatar billede backside Nybegynder
24. maj 2003 - 01:01 #27
Netop. ;)

Og så vidt jeg har fået fortalt fra dk-hostmaster tillader de ikke annonymitet ved kommercielle domæner.

pornmeister, du skal tænke dig godt om, jeg tror ikke den holder i længden den ide. De gratis billeder er godt nok gratis at se på, men ikke til at sælge videre. Og det er jo det du vil gøre ved at vise dem frem mod betaling.
Du skal også ha´ noget andet at tilbyde, kun meget få vil betale for at se billeder. Der skal være nogle "Full movies", evt. noget live kontakt, noget der er værd at betale for. Billeder alene er der ikke salg i.

Men er du interreseret i at betale for materialet kan vi nok finde ud af noget, jeg nævnte mit ICQ tidligere.
Men du er nød til selv at accepterer hvad du laver hvis du vil frem, og det er jo bare en forretning hvad enten du sælger cykelspænder eller dubbledongs og buttplugs eller hvad det nu er.

Det er ikke for at skyde din ide i sænk, mere ment som gode råd så du ikke brænder røven.
Avatar billede pornmeister Nybegynder
24. maj 2003 - 07:04 #28
Jeg ved ikke hvad dk-hostmaster tillader og ikke tillader. Det er også irelevant da det ikke er et DK domæne.

Der bliver ikke movies eller live kontakt men udelukkende billeder. Så vidt jeg kan se holder ideen vand og går da også aktiv indenfor 1 måned eller 2 da der nu er kommet nok henvendelser via mail til at der kan findes en partner.

Takker for de mange indlæg og var neget forbavset over at se at folk kan skrive et her og et andet via mail. Men sådanne er det vel altid.

#Janemil " beklager at du ikke fik den, men det var indstillingen.
#Peturkirke " en kristen holdning er sikket god men ikke her.
#Locturian " vi skal nok finde en løsning
#Blackie " det lyder intressant, vi tales ved
"Nethuset " alt data er købt og kræver ikke fornyet "licens" da det er betalt 1 x og ikke kræver ny godkendelse, men det taler vi nærmere om
#Backside " Der behøves ingen sælger, ellers tak
#Arne v " Sikken dobbeltmoral du har, beklager men det blev ikke dig

Nå men som nævnt er der nok intresserede nu og jeg lukker og slukker
Avatar billede backside Nybegynder
24. maj 2003 - 08:42 #29
Håber det går som forventet, held og lykke med det. ;)
Avatar billede pornmeister Nybegynder
24. maj 2003 - 13:52 #30
# backside " takker mange gange.
# blackie " får mails retur fra din adresse blackie@azs.dk, der er noget galt med din mailbox. Har du en anden ?
Avatar billede arne_v Ekspert
24. maj 2003 - 14:11 #31
"Sikken dobbeltmoral du har" ??

Er det dobbelt-moral at fraråde folk at lade sig involvere
i et projekt der er så suspekt ?

"beklager men det blev ikke dig" ??

Hvis du har læst min kommentar som at jeg har været interesseret i
at arbejde på det projekt, så tror jeg at du har et problem med det
danske sprog.
Avatar billede blackie Nybegynder
24. maj 2003 - 14:45 #32
pornmeister->Der er intet i vejen med min mailbox, der må være "grimlings" i din mailserver. Jeg modtager alt fra eksperten.
Avatar billede euhp Nybegynder
25. maj 2003 - 01:26 #33
Pornmeister, du ved vist ikke noget om domæner.... der er en international bestemmelse der siger at man skal kunne finde ejeren og adm. af alle domæner igennem public whois.

Du kan heller ikke "anonymisere" et firma. Du kan faktisk ikke anonymisere noget, for eftersom du lægger billeder op på nettet har du også fået licenser til dem, og på dem skal være TRYKT dit navn før du må bruge billederne. Og de licenser skal være offentligt tilgængelige, enten på forlangende eller frivilligt på siden.

Gad vide om du har overvejet noget som helst.

På betalingssider er der IKKE noget med at snyde på nogensomhelst måde. Du BLIVER fundet og du BLIVER draget til ansvar. Og du må IKKE bruge billeder der er givet til fri licens, for de må kun bruges på gratis sites. Så skrot dine 70000 billeder, de duer ikke til en skid.
Avatar billede locturian Nybegynder
25. maj 2003 - 01:31 #34
euhp? Du er vist også lidt på glatis ? - Du kan til hver en til bede fx. dkhostmaster, som administrere de danske domæner, skjule dine oplsyninger fra for public. Ydermere, er det meget sjældent at der er påtrykt noget som helst billeder, om de er adult billeder eller ej. Og det er bestemt intet krav.
Avatar billede madd Nybegynder
25. maj 2003 - 15:26 #35
Forresten hedder det ikke "sponcer" men "sponsor".
Avatar billede locturian Nybegynder
25. maj 2003 - 15:42 #36
OMG! Hvorfor kan alle de negative mennesker ikke holde sig væk? Hvis ikke i har noget positivt at sige om sagen, så tryk alt+f4 ?
Avatar billede backside Nybegynder
25. maj 2003 - 16:45 #37
locturian>> Du kan kun få annonymitet hvis det er privat, andet tillader dk-hostmaster ikke.
Avatar billede locturian Nybegynder
25. maj 2003 - 16:48 #38
Ja, det er self. rigtig nok. Men det er de færreste adult webmastere der registrere sig selv som firma...
Avatar billede backside Nybegynder
25. maj 2003 - 18:18 #39
locturian>> Hvorfor tror du det?
Og kan man ikke stå ved det man laver skal man ikke lave det.
Avatar billede locturian Nybegynder
25. maj 2003 - 18:23 #40
backside, jeg taler ud fra hvad jeg har af erfaringer (det er jo ikke fordi der er en statistik over det ;)

Og er helt enig i, at hvis ikke man kan stå inde for hvad man laver, skal man ikke lave det. Jeg støtter bestemt ikke lysky virksomheder...
Avatar billede euhp Nybegynder
25. maj 2003 - 23:15 #41
locturian > correct, men DK Hostmaster skal oplyse en domain ejers kontaktinformation skriftligt, hvis de bliver bedt om det. Derudover, WRONG! Hvis der ikke er nogen copyright info på billederne ejes de ALTID af fotograf/producent. Og man må IKKE tjene penge på de gratis billeder der stilles til rådighed rundt omkring - det står i betingelserne for alle de content providers jeg har været ved.
Og ydermere så stilles der som regel betingelser for, hvor mange medlemmer der må have adgang til de enkelte billeder - når man har betalt for det.
Avatar billede locturian Nybegynder
26. maj 2003 - 00:15 #42
Har jo på noget tidspunkt givet udtryk for, at hvis der ikke står copyright på billederne, så må man frit benytte dem? - Nej, vel...
Avatar billede jacksleo Nybegynder
26. maj 2003 - 19:57 #43
lol....

nu er de typer som driver porn sites ikke de mest venlige fyre når de bliver krænket så selvom du skjuler dig aldrig så godt så drop at stjæle billeder fra sites og køb dem istedet for.

Fx via:
http://www.sex-modeling.com/
http://www.aebn.net
http://www.bargainbasementcontent.com

Dit store problem bliver at få traffik derind og ikke at blive uvenner med alle os andre som driver sådanne sites for så ender du med at tjene nada...

og så burde du nok lære og porno branchen på:

http://adultwebmasters.dk/phpBB2/
og
http://bbs.adultwebmasterinfo.com/
Avatar billede backside Nybegynder
26. maj 2003 - 22:50 #44
jacksleo>> "de typer som driver porn sites" er ganske almindelige mennesker.
Hvorfor mener du de er anderledes end andre?
Avatar billede jacksleo Nybegynder
26. maj 2003 - 22:58 #45
de går generelt mere op i rettigheder, traffik og mærkelige tendenser end andre
Avatar billede backside Nybegynder
26. maj 2003 - 23:00 #46
Ok, sådan oplever jeg det ikke.
Avatar billede locturian Nybegynder
26. maj 2003 - 23:02 #47
De lever bare i deres brance, lige som buschaufføre også går op i køreplanen :)
Avatar billede dollar Nybegynder
01. juni 2003 - 03:07 #48
Hmm....man kunne undre sig over hvem der giver så mange gratis ponografiske billeder væk....

Jaa....for hvis du nu vidste bare lidt om den danske lovgivning ville du kunne læse at "Der er ophavsret (copyright) på ALLE billeder"

Men okey....af en mand der ikke kan stave klarer du den vel meget godt..

LMAO!!!!!
Avatar billede backside Nybegynder
03. september 2003 - 20:57 #49
Er det ved at være lukketid?