Avatar billede dalixam Nybegynder
23. maj 2003 - 01:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Himage DVD-2301

Jeg overvejer at købe en Himage DVD-2301 DVD player. Er der nogen, der har erfaringer med denne?

Jeg har i øjeblikket en Denver JVD-200 som jeg købte i Føtex for tre år siden og den har altid virket perfekt og gør stadig, men fjernbetjeningen er noget møg, den virker a h... til. Jeg skal gerne trykke flere gange på en knap og hoppe rundt i rummet inden den reagerer :)

Jeg læste at Himage har samme indmad som Denver og at en anden bruger havde problemer med sin Himage fjernbetjening, derfor blev jeg lidt nervøs. Er der nogen der har erfaringer med Himage DVD-2301?
Avatar billede c-holst Novice
24. maj 2003 - 18:27 #1
hvorfor i bare finde en universal fjernbetjening som kan bruges til din Denver dvd, dom jo virker perfekt, så mange penge har du vel heller ikke. Og hvorfor købe noget du ikke føler dig tryg ved

hvad med fx denne her dims eller noget lignende
http://www.e-klik.dk/bestil2.html
Avatar billede c-holst Novice
24. maj 2003 - 18:30 #2
ja jeg svarede godt nok ikke helt på dit spørgsmål, men det gør du jo til dels også selv.
Jeg ser tydeligt for mig hvordan du sådan hopper rundt i stuen, mens du tænker om det går an at trampe på den :-)
Avatar billede c-holst Novice
26. maj 2003 - 17:59 #3
hvad så, lukkr du ikke lige, eller vil du lige se an et par dage mere
Avatar billede c-holst Novice
04. juli 2003 - 13:28 #4
takker for point