Avatar billede nil.dk Nybegynder
22. maj 2003 - 11:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Alternativ til RegExp

Jeg udvikler ASP på en Sun ONE Active Server Pages - platform.

Sun ONE supporterer desværre ikke RegExp-objektet

http://developer.chilisoft.com/reference/objects.asp

Er der nogen der har et godt alternativ til RegExp, når jeg vil lave en tagster-funktion/auto-highligt-funktion?

Mads.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. maj 2003 - 11:59 #1
Jeg kan ikke give det et svar du kan lide. Jeg synes du skal
finde dig værktøjer der kan hjælpe dig i stedet for at kæmpe
med denne slags problemer. Så: skift platform, sprog eller hvad
det nu er, der forhindrer dig i at lave et stykke effektivt og
godt arbejde.
Avatar billede refi Nybegynder
22. maj 2003 - 13:28 #2
Når du nu alligevel arbejder på en sun... så brug PHP i stedet... det er Apache jo nærmest født med ;-)

/René
Avatar billede nil.dk Nybegynder
22. maj 2003 - 13:31 #3
erik >> Jeg er 100% enig med dig, men virkeligheden er desværre ikke altid så sort/hvid og det er ikke altid én selv der vælger vilkårene.

refi >> Det er nu ikke en SUN-maskine, men en Red Hat med Apache og SUNs ASP (tidl. Chili!ASP). Og når kravet er ASP, så er det noget juks at flette en PHP-funktion ind i det.
Avatar billede refi Nybegynder
22. maj 2003 - 13:34 #4
Okay... kender godt ChiliASP fra vores RAQ servere... det er ikke så smart... der mangler mange funktioner eller også fungere de ikke helt ligesom på IIS... sjovt at kravet er ASP... er det fordi at du udvikler videre på noget, som bruger den platform?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
22. maj 2003 - 13:37 #5
refi >> Det er fordi jeg udvikler noget i ASP, som skal kunne køre på både MS ASP og Sun ONE ASP.

Men pyt, jeg laver en workaround...
Avatar billede refi Nybegynder
22. maj 2003 - 13:42 #6
Hmmm nil.dk - du kan ikke flytte noget der kører på ChiliASP over på en IIS uden at skulle ændre en del kode... tro mig... har prøvet det ;-)

/René
Avatar billede nil.dk Nybegynder
22. maj 2003 - 13:46 #7
refi >> I know, det er derfor jeg laver modulerne så man kan angive om man kører det ene eller det andet.
Avatar billede refi Nybegynder
22. maj 2003 - 13:50 #8
Det ville være lettere at installere en Apache server mere... og lave skidtet i PHP... Så slipper du også får alt besværet med at kode dobbelt...

Anyway... god vind med projektet... har ikke lige en nem løsning på dit spørgsmål... :-(
Avatar billede nil.dk Nybegynder
10. juni 2003 - 15:27 #9
!Lukket