Avatar billede laurbjerg Nybegynder
22. maj 2003 - 11:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

simpelt spm.

Kan man i excel lave tegnet for godkendelse/ok, altså
et "flueben" ??????
Avatar billede knightmare Nybegynder
22. maj 2003 - 11:26 #1
laurbjerg - ja - åben word - insdæt - Symbol - vælg "wingdings 2" og vælg det "flueben" (i 4. række) som du kan lide - tryk indsæt. Åben herefter Excel - vælg indsæt - symbol og vups - her er fluebenet i de senest benyttede symboler - tryk på indsæt - så har du fluebenet i cellen

Knightmare :-¤
Avatar billede laurbjerg Nybegynder
22. maj 2003 - 11:30 #2
Jeg har ikke i excel "indsæt" en funktion der hedder Symbol !
Avatar billede knightmare Nybegynder
22. maj 2003 - 11:34 #3
lauerbjerg -  i Excel, vælg "Wingdings 2" som skrifttype i den enkelte celle og tryk på "Shift" og "R"

Knightmare :_¤
Avatar billede laurbjerg Nybegynder
22. maj 2003 - 11:36 #4
Jeg takker
Avatar billede knightmare Nybegynder
22. maj 2003 - 11:39 #5
- og jeg bukker :-]