Avatar billede websafe Nybegynder
20. maj 2003 - 20:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Erstat @ med webkode

Kan man erstatte et @ med en kode for at undgå at få høstet sin emailadresse af spammere? Ligesom man kan skrive   i stedet for mellemrum, å i stedet for å, kan man så skrive fx. &at; i stedet for @?

Jeg ved, at ét trick er at lade javascript generere emailadressen, så det bliver sværere at høste den, men jeg vil gerne bruge ren html. Har du et andet forslag - der ikke involverer server-side scripting - vil jeg også gerne høre om den.
Avatar billede roenving Novice
20. maj 2003 - 20:08 #1
Søgning på google: +charcodes +html

@

hth
jes
Avatar billede websafe Nybegynder
20. maj 2003 - 20:10 #2
...Så er der points :)

Tak for hjælpen!
Avatar billede roenving Novice
20. maj 2003 - 20:13 #3
Velbekomme -- ogeh, den søgning der, var den ikke avanceret .-)

Tak for points ;~}
Avatar billede websafe Nybegynder
20. maj 2003 - 20:17 #4
Avanceret? Joda! :)
Og tænk sig... Jeg har brugt Google ca. 10 gange idag :)