Avatar billede horsmark Nybegynder
27. november 2000 - 19:20 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Kone V1.0 ???

Kære Brevkasse.

Sidste år opgraderede jeg fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0 og bemærkede, at det nye program straks begyndte at lægge op til børn og det tog en masse tid og brugte en masse ressourcer. Dette fænomen stod der ikke noget om  i produktomtalen af softwaren. Ovenikøbet så installerer Kone 1.0 sig selv i alle andre programmer og dukker op, når jeg starter computeren op og det overvåger alle  mine aktiviteter. Programmer såsom Pokeraften 10.3, Drukfester 2.5 og Søndagsfodbold 5.0 virker ikke mere og får systemet til at gå ned, når  jeg vælger dem. Det er umuligt for mig at holde Kone 1.0 i baggrunden, mens jeg forsøger at bruge nogle af mine yndlingsprogrammer. Jeg overvejer at gå tilbage til Kæreste 7.0, men jeg kan ikke engang afinstallere Kone 1.0. Kan i hjælpe mig?

På forhånd tak.
Joe

----------------------------

Kære Joe
Det er et meget almindeligt problem, som mange mænd klager over, men det skyldes hovedsagelig en misforståelse. Der er mange mænd, der opgraderer fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0, idet de tror, at Kone 1.0 hovedsagelig er et nytte- og underholdningsprogram. Men Kone 1.0 er et styresystem og er designet af skaberen til at styre alt. Det er umuligt at fjerne Kone 1.0, når det først er installeret og vende tilbage til Kæreste 7.0. Der er nogle, der har prøvet at installere Kæreste 8.0 eller Kone 2.0, men de endte med at få flere problemer end de havde med Kone 1.0. Vi anbefaler, at du beholder Kone 1.0 og får det bedste ud af situationen. Du kan evt. læse hele kapitel 6 i din manual \"Almindelige Partnerskabs Fejl\". Du må påtage dig hele ansvaret for fejl og problemer der opstår, lige meget hvad de skyldes. Det bedste du kan gøre er at skrive :/UNDSKYLD. I alle tilfælde må du undgå at bruge Escape-tasten, for du vil alligevel være nødt til at bruge kommandoen UNDSKYLD før styresystemet vender tilbage til normal. Systemet vil køre perfekt, så længe du tager hele ansvaret for alle Almindelige Partnerskabs Fejl. Kone 1.0 er et storartet program, men det kræver en høj grad af vedligeholdelse. Du kan overveje at købe mere software for at forbedre ydeevnen af Kone 1.0. Vi anbefaler Blomster 2.1 og Chokolade 5.0. Men du må  under ingen omstændigheder installere Sekretær i Mini Skørt 3.3. Dette program understøttes ikke af Kone 1.0 og vil sandsynligvis forårsage ubodelig skade på styresystemet Kone 1.0.

Med venlig hilsen
HorsMark
Avatar billede horsmark Nybegynder
27. november 2000 - 19:20 #1
*GGGGGGGGGGGGGGGGGGGG*
Avatar billede horsmark Nybegynder
27. november 2000 - 19:21 #2
Kender i den??? §;-D
Avatar billede drean Nybegynder
27. november 2000 - 19:25 #3
*lol*
Meget sjov...
Avatar billede gauntlet Nybegynder
27. november 2000 - 19:25 #4
Jeg har (som nævnt tidligere) lavet kode til Pige v. 1 og denne kode kan man naturligvis ændre i.
Jeg vil foreslå dig at bruge registreringseditoren og fjerne linien

Children_Needs==$2\"Yes\" og i stedet ligge
Sex_Needs==$2\"Yes\" Mode=\"Secured\" ind
Avatar billede rasmus Nybegynder
27. november 2000 - 19:34 #5
Kanon :-)

Men jeg leder stadig efter updaten fra Kæreste v2.0 til 3.0 - Nogen der kan hjælpe :-)
Avatar billede gauntlet Nybegynder
27. november 2000 - 19:36 #6
Jeg har lige afinstalleret Kæreste V1 og gået tilbage til Single V 8.1
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
28. november 2000 - 00:22 #7
jeg afinstallerede kone v1.0 og installerede divorce 1.0 beta :)
Avatar billede gauntlet Nybegynder
29. november 2000 - 20:09 #8
kimrosgaard>> Jeg var osse nødt til at bruge afinstallationsprogrammet Divorce 1.0 til at fjerne Kone og geninstallerer Kæreste 2.0 Dog er der en mulighed for at update til Kæreste 3.0 ... jeg vil finde programmet og lægge det til fri afbenyttelse på mit domain.. ved lejlighed ;)
Avatar billede horsmark Nybegynder
29. november 2000 - 20:25 #9
Jeg har også hørt at man skal passe på Sekretær i Miniskørt V 3.3 (HVIS det endeligt skal installeres så få den sidste nye Bjældebapper application proffesional 2000 fra Microsaft!)

;-)
Avatar billede horsmark Nybegynder
29. november 2000 - 20:31 #10
..jeg kender én der har den crackede version af Bjældebap apl. proff. 2K. Der arbejdes hårdt på at få den installeret på Kone v1.0, men systemet Kone afviser selfextract´en. Jeg vender tilbage hvis det lykkes!!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
29. november 2000 - 21:47 #11
gautlet>>den update vil jeg glæde mig til da Divorce 1.0 ikke er særligt spændende i længden *GG*
Avatar billede gauntlet Nybegynder
29. november 2000 - 21:50 #12
kimrosgaard > vil lige prøve at finde nogen der gider skrive en sjov kode til følgende:
* Kone v.2 v.3 og v.3,1
* Kæreste v.2
* Divorce V.1
samt diverse stykker.. jeg er ikke selv så vittigt anlagt, at jeg vil ligge mig ud med det.. men hvis folk mailer de forskellige programmer til WomenWare@gaunt.dk så skal jeg nok smide det op på www.gaunt.dk/womenware :o)
Avatar billede horsmark Nybegynder
30. november 2000 - 11:01 #13
gauntlet > Har jeg startet et udviklingsforum for Kone Programmering? ...hvis ja hvordan logger man så på www.gaunt.dk/womanware *S*

Onkel HorsMark
Avatar billede gauntlet Nybegynder
01. december 2000 - 00:25 #14
horsmark>> Jeg har indtil videre ikke lavet noget womanware .. men hvis jeg modtager sourcecode til kvinder, vil jeg strax lave et sådant websted :)
Avatar billede moykal Nybegynder
14. december 2000 - 11:16 #15
For hårdt og for godt...
Avatar billede horsmark Nybegynder
28. december 2000 - 12:05 #16
Gauntlet løber med de 0 point for den fede udbytning af Children_needs til Sex_needs
Avatar billede gauntlet Nybegynder
28. december 2000 - 16:53 #17
lol..