Avatar billede ladbye Nybegynder
17. maj 2003 - 00:20 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Logo til fiktiv Netcafé

Dav,

Er igang med et teknologiprojekt der skal afleveres på mandag. Det omhandler opstart af en netcafé. Det jeg er rimelig presset, finder jeg ikke tiden til at designe et logo til netcaféen.

Mht. krav til logoet er der ikke de helt store. Det skal dog se godt ud på hvid baggrund, idet det skal bruges som billede på forsiden af en rapport. Størrelsen betyder ikke det helt store, da vi bare kan tilpasse den (skal dog se godt ud, hvis strukket til en A4 side i bredden).
Som sagt var det til en netcafé. Dog må der ikke være spilkarakterer i logoet, ej heller "brands".

Har I yderligere spørgsmål, stiller i dem bare...

PS: Skal gerne have logoet hurtigs muligt (lørdag eftermiddag)

På forhånd tak!
Avatar billede nythjem Nybegynder
17. maj 2003 - 03:09 #1
Nat nat!

Har netcafeen et navn?
Avatar billede ladbye Nybegynder
17. maj 2003 - 11:11 #2
Navnet der skal pryde logoet er:

".localhost"

De er self uden anførelsestegn!

PS: Jeg var lidt træt igår aftes da jeg skrev det, så jeg glemte lige navnet :D
Avatar billede ladbye Nybegynder
17. maj 2003 - 11:59 #3
Alle forslag er meget velkomne da vi er rimelig presset lige i øjeblikket!
Avatar billede grafikeren Nybegynder
17. maj 2003 - 15:25 #4
Hej!

Jeg har lavet lidt eksempler på:
http://www.cdguiden.dk/grafikeren/localhost.htm
Avatar billede roma Nybegynder
17. maj 2003 - 16:17 #5
Avatar billede ladbye Nybegynder
17. maj 2003 - 17:14 #6
roma, kan du prøve at sætte en blålig nuance på billedet... + et punktum foran localhost

grafikeren, kan du prøve at sætte et object ind i billedet, f.eks. en ring-agtig-tingenst - brug fantasien...
Avatar billede roma Nybegynder
17. maj 2003 - 17:55 #7
well ill try!

2 sec!
Avatar billede roma Nybegynder
17. maj 2003 - 18:49 #8
Avatar billede grafikeren Nybegynder
17. maj 2003 - 18:53 #9
Har lavet nogle nye forslag... Har gjort dem lidt mere kreative, men dog ikke så photoshop poppede! :-)

http://www.cdguiden.dk/grafikeren/localhost.htm
Avatar billede grafikeren Nybegynder
17. maj 2003 - 19:19 #10
Du må sige til, hvis der er en bestemt du godt kan li'... Jeg har ikke tid til at lave meget kreative eksempler på dem alle sammen. Hvis du kommer med lidt flere krav/forslag, ville det være noget lettere. :-)
Avatar billede ladbye Nybegynder
17. maj 2003 - 20:38 #11
Grafikeren,
Det første logo kan jeg lide, det med surferduden - Kan du prøve at give teksten en mere fast farve... altså ikke alt det farveskiften i selve teksten.

Roma,
Det ser helt godt ud - flere forslag modtages gerne...
Avatar billede ladbye Nybegynder
17. maj 2003 - 20:39 #12
Men på den anden side, jo simplere det er, jo bedre faktisk - det er trodsalt et logo og ikke et banner...
Avatar billede grafikeren Nybegynder
17. maj 2003 - 22:19 #13
Det har også altid været min politik mht. logo. Jeg har lavet teksten blå nu... Surfbrættet har fået samme farve. Det er jo .localhost der er hans "surfbræt". :-)

http://www.cdguiden.dk/grafikeren/localhost.htm
Avatar billede grafikeren Nybegynder
17. maj 2003 - 22:37 #14
Jeg kom til at lave et eksempel mere... Det bliver mit sidste. Hvis du har rettelse, så må du jo sige til.

http://www.cdguiden.dk/grafikeren/localhost.htm
Avatar billede roma Nybegynder
17. maj 2003 - 23:16 #15
da jeg sidder og læse til eksamenen har jeg desværre ik mulighed for at arbejde videre og komme med flere forslag!

Jeg beklager, men håber da i får noget i af det!

Cya
/roma

ehm....det kan være jeg kommer et enkelt forslag inden søndag aften, men det er desværre ik sikkert!
Avatar billede ladbye Nybegynder
17. maj 2003 - 23:41 #16
Grafikeren,

Kan du istedet for teksten "Net Café Surfing" skrive "Netcafé"?

Btw, hvad er mest rigtigt at skrive: Netcafé eller Net café ?
Avatar billede grafikeren Nybegynder
18. maj 2003 - 11:44 #17
Netcafé
Avatar billede grafikeren Nybegynder
18. maj 2003 - 11:46 #18
jeg havde bare skrevet surfing for at forsvare brugen af et surfboard...
Avatar billede ladbye Nybegynder
18. maj 2003 - 12:22 #19
Okay,

Men gider du prøve at lave den kun med Netcafé ?
Avatar billede grafikeren Nybegynder
18. maj 2003 - 22:57 #20
det har jeg lavet kl 12 i middags... :-)
Avatar billede ladbye Nybegynder
18. maj 2003 - 23:07 #21
Mange Tak, begge to

Da jeg kan bruge begge jeres logoer, blive begge jeres svar accepteret...

Tak for hjælpen...
Avatar billede grafikeren Nybegynder
18. maj 2003 - 23:33 #22
Men jeg får ingen point??? Roma får 200 point for en gang photoshop, og jeg får 0... hm :-|
Avatar billede ladbye Nybegynder
19. maj 2003 - 02:12 #23
Grafikeren, min fejl - Du skulle selvfølgelig også have dine point - Det er lidt lang tid siden jeg sidst brugte eksperten, så jeg har mere eller mindre glemt hvordan det fungerer :D

Se http://www.eksperten.dk/spm/354246 og lav et indlæg - så kan du få dine velfortjente point...

- Ladbye
Avatar billede grafikeren Nybegynder
19. maj 2003 - 17:10 #24
:-)

Tak... Mente også det måtte være en fejl.
Avatar billede Kengun Praktikant
19. maj 2003 - 20:28 #25
Hmm, der må max deles ud 200 points i et spørgsmål ifølge Ekspertens regler.
Avatar billede eagleeye Praktikant
19. maj 2003 - 22:34 #26
Der kan max gives 200 point for et spørgsmål. Hvis der gives mere betraktes det som ulovlig point overførsel.

roma det var meningen at dig og grafikeren skulle havde delt point i dette spørgsmål. Så du bedes oprette et spørgsmål med 100 point til grafikeren.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede ladbye Nybegynder
20. maj 2003 - 16:20 #27
Roma,

Opretter du et spørgsmål på 100 point, så dig og grafikeren kan dele de 200 point ?
Avatar billede dimsen Nybegynder
11. juni 2003 - 22:16 #28
Alle går så meget op i points her :|
Avatar billede roma Nybegynder
03. august 2003 - 23:07 #29
Der er oprettet et spørgsmål til grafikeren!

http://www.eksperten.dk/spm/383302

/roma