Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2003 - 14:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Forza Fck- Fck sange

jeg er som overskriften antyder fck fan
men er det et sted på nettet hvor man kan finde de forskellige fck sange som bruges, det skal lige siges jeg ikke har været i parken endnu og set en live kamp med dem
Avatar billede fcs Novice
16. maj 2003 - 14:32 #1
http://www.fckfc.dk/links/links.htm finder du links til forskellige fanklubber. Jeg har ikke lige kigget dem efter, da jeg får myrekryb af den slags sider. Nej, du. Du har ikke set en kamp endnu og derfor er der stadig håb for dig. Skift i tide til et ordenligt hold og ikke FC Købethold ;-)

Hygge

FCS
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2003 - 14:36 #2
der findes jo kun et hold i dk og det er og bliver FCK
Avatar billede prodic Mester
16. maj 2003 - 14:48 #3
http://www.fckfc.dk/forums/showthread.php?threadid=981

Så er det bare at øve dig, og få indfundet dig på Nedre C...
Avatar billede malouie Nybegynder
16. maj 2003 - 14:49 #4
Arj nu må i holde op. Der er intet dansk fodboldhold der er værd at holde med, kun engelsk fodbold sparker røv, så Manchester United er da HOLDET! *G*

/Malouie
Avatar billede prodic Mester
16. maj 2003 - 14:50 #5
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2003 - 14:54 #6
smidder du et svar prodic
Avatar billede prodic Mester
16. maj 2003 - 15:02 #7
behold dem bare - det kan være mit bidrag til din første billet.
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2003 - 15:02 #8
lol mange tak så men venter lige på flere bud så
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2003 - 10:16 #9
lukket og tak for hjælpen igen prodic