Avatar billede dk_gladiator Nybegynder
16. maj 2003 - 09:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

e-mail i messenger

Jeg har mail hos tdc og vil gerne have en besked i messenger når der kommer nye mails på samme måde som hvis jeg bruger en hotmail.
Er det mon muligt?
Avatar billede kick Nybegynder
16. maj 2003 - 09:37 #1
hmm det tror jeg ikke det er....Men lytter lige med da det kunne være ret godt hvis det er muligt.
Avatar billede krofar Nybegynder
16. maj 2003 - 12:11 #2
Hvorfor vil du have Messenger til at give dig besked? Hvis det er for at slippe for at dit mailprogram ligger åbent i proceslinien, kan du bruge dette program http://www.download.dk/includes/download_count.asp?prog=829 , så vil det lægge sig ned som et ikon i din tray.
Avatar billede krofar Nybegynder
16. maj 2003 - 12:12 #3
.......og fortælle dig hver gang du har fået mail selvfølgelig.
Avatar billede popsy Novice
16. maj 2003 - 13:20 #4
Download Messenger Plus gratis på http://msgplus.patchou.com/
Det er et tilføjelsesprogram til messenger.

Den kan sættes til at overvåge hvilken som helst email, under funktionen pop mail.