Avatar billede dk_gladiator Nybegynder
16. maj 2003 - 09:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kopi af pop3 mails

har lige lavet en lille brøler, håber nogen har en ide til at få det fikset igen.
Jeg har sat ooutlookxp op til at hente mails fra en pop3 konto, men jeg glemte at sætte den til at lade en kopi blive på serveren.
Nu har jeg jo så fået flyttet alle mails fra serveren til outlook, med det resultat at alle mails naturligvis er væk når jeg forsøger mig med web-mail.
Kan jeg på nogen måde få mine mails tilbage på serveren (tdc).??????
Avatar billede casch Nybegynder
16. maj 2003 - 09:20 #1
vidresend dem til dig selv efter du har sat krydset ;)
Avatar billede dk_gladiator Nybegynder
16. maj 2003 - 09:21 #2
tak for svar.
Det kan jeg selvfølgelig, men det tager noget tid, og alle mine mails vil se ud som om de ersendt fra mig selv.
Er det virkelig den eneste mulighed?
Avatar billede casch Nybegynder
16. maj 2003 - 09:23 #3
den eneste jeg kender for du har jo ikke adgang til tdc serveren
Avatar billede dk_gladiator Nybegynder
16. maj 2003 - 09:24 #4
det har du jo ret i
Surt at skulle rydde op efter sit eget rod på den måde :-(

tak for svar!