Avatar billede chrillere Nybegynder
16. maj 2003 - 00:30 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Understøtter detonator driverne mit grafik kort?

Jeg har et 'MSI Geforce TI4800 SE' grafikkort men med den driver der følger med kortet oplever jeg grafik fejl i nogle spil. Her for en 1½ måneds tid siden hentede jeg den nyeste WHQL Detonator driver fra tweak.dk. Jeg kan ikke huske om grafik fejlene forsvandt, men jeg kan huske at mit kort ikke længere blev identificeret som et TI4800 SE men som et TI4600.

Så duer mit kort med detonator driverne og hvor kan jeg se det henne?
Avatar billede kick Nybegynder
16. maj 2003 - 00:46 #1
Avatar billede the_collector Novice
16. maj 2003 - 00:47 #2
Dit kort burde virke med detonator driverne, du skal blot sørge for at hente de nyeste. Prøv at checke www.nvidea.com for nyeste drivere.
Avatar billede the_collector Novice
16. maj 2003 - 00:48 #3
Sorry stavefejl, det skulle være www.nvidia.com.
Avatar billede monzter Nybegynder
16. maj 2003 - 14:12 #4
Alle nVidia's kort virker med detonator drivere! Lige fra de gamle TNT2 kort til GeForce FX!