Avatar billede knarf Nybegynder
12. maj 2003 - 22:43 Der er 14 kommentarer

Sony Mp3 afspiller NW-E3

Hej jeg har en sony nw-e3 walkman. men har lige opdateret til win XP og den software der følger med understøtter ikke XP. Er der nogen der ved hvad man så gør?
Avatar billede grunken Nybegynder
12. maj 2003 - 22:51 #1
Avatar billede knarf Nybegynder
12. maj 2003 - 23:05 #2
Grunken>> den side har jeg været på før... men kan ikke finde mit serial nummer!
Avatar billede grunken Nybegynder
12. maj 2003 - 23:16 #3
Ja så er det jo umuligt ;D

både fjernet serialen fra -manualen -kassen -samt MD'n

så har du selv bedt om det, det er jo måden at sony kan sikre deres software på ;)
Avatar billede knarf Nybegynder
12. maj 2003 - 23:17 #4
hvor står den henne i manualen? og hvor skal den være på kassen?
Avatar billede grunken Nybegynder
12. maj 2003 - 23:18 #5
men der er da 12500 sider her...!

http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=openmg+download&lr=

du ku jo være heldig!
Avatar billede grunken Nybegynder
12. maj 2003 - 23:20 #6
mit stod/står bag på manualen, samt bag på indpakningen

tror endda osse der var et klistermærke eller 2 med!
Avatar billede knarf Nybegynder
12. maj 2003 - 23:21 #7
jeg har købt den brugt det er derfor! så jeg har ikke fået kigget så meget på det!
Avatar billede knarf Nybegynder
12. maj 2003 - 23:23 #8
jeg kigger lige på det i morgen. er der ikke nogen steder hvor man kan hente det uden?
Avatar billede grunken Nybegynder
12. maj 2003 - 23:26 #9
tror det faktisk ikke, og hvis der er, så er det bestemt ikke lovligt at distrubuere på den måde :)

fik du ikke købskvitteringen med ?
Avatar billede knarf Nybegynder
12. maj 2003 - 23:28 #10
jo... den har jeg!
Avatar billede grunken Nybegynder
12. maj 2003 - 23:32 #11
hvis serialen ikke står på den originale købskvitt. , så må dyret være købt i uganda :)
Avatar billede knarf Nybegynder
13. maj 2003 - 13:19 #12
jeg kan altså ikke finde den serial!! hvor skulle den stå på kassen? står der serial på klistermærket?
Avatar billede knarf Nybegynder
14. maj 2003 - 15:24 #13
er der andre der ved hvor man kan få fat i programmet? eller noget tilsvarende?
Avatar billede grunken Nybegynder
15. maj 2003 - 00:54 #14
her... ignorer at det er en upgrade, den kan godt installeres anyway ;)

http://www.css.ap.sony.com/downloads/electronics/SW//UPGRADE_OMG22A.exe