Avatar billede domino1977 Nybegynder
12. maj 2003 - 12:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lav Kopi af "Gif" animation

Jeg har fundet noget på en CD som jeg gerne vil bruge... det er et program der starter op og viser nogle animationer af nogle forskellige rør samføringer.... det er noget jeg skal bruge til mit projekt!

De ligger allesammen på en CD og jeg kan ikke bare "Kopier" dem da de er kodet ind i programmet!

Er der nogen der kan hjælpe mig med at gøre det???

Jeg vil gerne måske optage dem til en Gif animation eller bare noget printscreen.... så kan jeg altid selv sætte det sammen som en Gif animation igen!
Avatar billede nicklasb Nybegynder
12. maj 2003 - 12:46 #1
Hvis de har kodet det ind i et program, er det nok fordi de IKKE vil have at man kopiere deres animationer.. Lav evt. selv nogle i stedet
Avatar billede domino1977 Nybegynder
12. maj 2003 - 12:53 #2
He he.... det ligger I selve programmet.... og der er ikke noget Copyright på den....

Hvorfor må jeg så ikke bruge det til mit projekt???
Avatar billede domino1977 Nybegynder
12. maj 2003 - 13:54 #3
Sagen LUKKET:..... finder selv min løsning!
Avatar billede backside Nybegynder
12. maj 2003 - 20:40 #4
Jeg kunne forestille mig at de lå i en .cab fil hvor man så kunne hente dem.